joi, 7 ianuarie 2016

Review - Cremă de mâini reparatoare, Melkior



   Am revenit cu un review, mi+a fost dor să fac unul. Vă vorbesc azi despre un produs pe care l-am inclus în favoritele lunii decembrie, dar despre care am spus destul de puţine. Este vorba despre crema de mâini de la Melkior.

   Vreau să încep prin a vă spune puţin de ce acest produs este un produs deştept. O să vorbesc un pic despre ambalaj pentru că din punctul meu de vedere, ambalajul îi dă tot farmecul, este foarte bine gândit. Cine a venit cu ideea, maxime felicitări! Din punctul meu de vedere, am mai zis, este deoasebit de important aspectul, ambalajul unui produs. Nu numai pentru a-l cumpăra, dar şi pentru a-l folosi cu drag şi regularitate. Crema sta pe care o am eu vine într-un tub clasic, cu un design minimal. Frumuseţea ei este mesajul de pe verso. Când întorci tubul descoperi un mesaj extrem de finuţ, elegant şi de mare impact. Sună cam aşa (menţionez că iubitoarele de franceză nu îi vor rezista acestei creme): "Si tu ne sais pas quoui faire avec tes mains, transforme-les en caresses". Este un citat de Jacques Salome absolut superb care s-ar traduce: Dacă nu ştii ce să faci cu mâinile, transformă-le în mângâieri. În cazul meu, din simplul fapt că văd crema şi îmi amintesc acest citat, abia aştept să o folosesc, ca să îl pot reciti şi admira. Pentru asta Magna cum laude!

    Bun, acum că mi-am eliberat entuziasmul e timpul să vorbim despre conţinut. În mare, crema este una bună. Are un miros, aş spune interesant. Sincer prima dată mi s-a părut că miroase a fond de ten. De ce a ales creierul meu să facă acestă asociere nu ştiu. Oricum e un miros plăcut, nu foarte puternic. Căt timp nu mă doare capul de la el, e perfect. Are o culoare crem, textura este destul de densă. Cu toate acestea se absoarbe foarte bine şi repede. Nu trebuie mult produs la o aplicare. Ajunge o cantitate cam cât două boabe de mazăre.


     Cei de la Melkior spun despre ea: O crema de mâini exceptionala, special conceputa pentru pielea uscata si deteriorata. Efect anti-oxidant si anti-imbatranire. Actioneaza ca un cicatrizant. Protejeaza, hraneste, hidrateaza si calmeaza pielea. Imbunatateste elasticitatea pielii. 


     În privinţa efectului ei nu pot spune că sunt pe deplin mulţumită. Din simplul motiv că, dintr-un oarecare motiv după folosirea îmi simt mâinile ca o bucată de cauciuc. Ştiţi pixurile alea care au aplicat cauciuc pe ele, aşa îmi simt eu mâinile. Dar nu este o cremă rea. Nu îmi simt mâinile deshidratate, au un aspect frumos, sănătos. Cu siguranţă, nu vă veţi simţi mânile lipicioase şi alunecoase după ce o folosiţi.

    În variantă de 50 de ml, o găsiţi pe site la 44,90 lei. M-ar tenta să dau atâţia bani pe ea pentru ambalaj, pentru calitate însă, cam strâmb din nas. Oricum este o cremă pe care o folosesc cu mare drag. O să îmi pară rău când o voi termina şi cu siguranţă voi păstra tubul.

    Aştept părerile voastre. Mi-ar plăcea să ştiu care este crema voastră de mâini preferată. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu