luni, 6 februarie 2017

DyFashion - Vestitorul primăverii de anul acesta



    Chiar dacă e încă februarie, deci încă iarnă, eu deja simt iz de primăvară. Nu știu dacă e din cauza mea sau din cauza păsărelelor ce îmi cântă deja la geam dimineața, dar primăvara e așteptată cu mare nerăbdare pe la mine. Așa că am zis gata, eu nu pot să aștept primăvara nepregătită. Trebuie să o întâmpin cum se cuvine din moment ce am invocat-o lunile astea mai mult ca niciodată. Și cum aș putea să mă pregătesc mai bine decât asigurându-mă că am o garderobă perfectă pentru primăvară. Prin garderobă vreau să spun rochii și tocmai acesta este motivul pentru care DyFashion.ro este vestitorul acestei primăveri.



   Îmi doresc să am rochii de primăvară pentru că despre asta este primăvara. Păi după ce săptămâni la rând oriunde te uitai abia zăreai un petic de blugi sugrumați între cei 7 centimetrii care despărțeau cizmele de gecile-anvelope, când vine primăvara e neapărat să scoatem rochițele la înaintare. Magazinul online DyFashion m-a surprins foarte plăcut în acest sens. Are exact rochiile pe care le căutam, nu numai eu ci și tu. Am găsit rochii de seară și de zi, în culori vii și pastelate exact ca primăvara. Dar că tot vorbim de modă și primăvară în acest articol, hai să vedem ce rochițe ne putem achiziționa de pe acest magazin ca să ne asemănăm cu primăvara, ba chiar să i-o luăm înainte. Așadar, primăvara este despre:


   Feminitate


  Cu siguranță primăvara este cea mai feminină perioadă anului. Dacă femeia ar fi un anotimp, acela ar fi primăvara. Este suavă, delicată, parfumată, elegantă, e... perfectă. La fel sunt și rochiile pe care le-am găsit. Și știu eu că primăvara asta, ba chiar mai repede, o să ai tu câteva ocazii speciale care necesită o ținută elegantă. Fie că vorbim despre o întâlnire, fie de un eveniment, acum este momentul să alegi o rochie care să îți dezvăluie latura feminină și seducătoare. Așa că la un parfum în note florale, asortează o rochie cu detalii fine cum ar fi dantela, florile brodate sau chiar materiale ușoare și volatile cu print floral.








  Prospețime


  Altfel te trezești primăvara. Soarele este mai energic și roua face atmosfera să fie plină de prospețime. Exact așa ai putea să fi și tu pentru cei din jurul tău. Poate nu îți dai seama, dar un articol de îmbrăcăminte în culori vii și pastelate, un croi mai feminin al rochiei, sau pur și simplu ceva mai vioi decât ce purtai până acum, are un efect fantastic asupra energiei tale, dar și asupra energiei altora. Fii o prezență plină de prospețime chiar la birou. Cine a spus că la birou porți doar costum sau fustă dreapta neagră și plictisitoare, a fost un om foarte nefericit. Da, poți purta rochie la birou, și poți purta chiar o rochie în culori vesele și surprinzătoare. Bineînțeles, nu orice rochie este potrivită pentru birou, dar o rochie midi cu un croi simplu, poate chiar un cloș, îți va permite să transmiți aceeași prospețime pe care o transmite soarele și roua primăverii.





   Îndrăzneală

 
   Așa delicată cum e ea, primăvara este foarte încrezătoare și îndrăzneață. Este vorba aceea care spune că cu o floare nu poți face primăvară. Eh, dar nici mult nu trebuie după ce apare prima floare, să vezi tot câmpul înflorit. Asta face primăvara, înflorește în fiecare zi mai mult și nu îi este rușine deloc. La fel ar trebui să faci și tu. E timpul să îndrăznești să porți o rochie lungă chiar dacă ți se pare prea prețioasă pentru tine. E timpul să îndrăznești să porți rochii colorate, și te asigur că nu te vor face grasă. E timpul să îndrăznești să porți o rochie chiar dacă nu te încadrezi în tiparul stupid de 90-60-90. Vei arăta superb dacă vei știi să îți alegi o rochie care să îți flateze silueta, iar pe DyFashion vei găsi cu siguranță rochia pe care o cauți pentru că au gamă foarte variată de rochii potrivite pentru orice femeie.








   Deci cum stai cu primăvara? Primăvara calendaristică mai are puține săptămâni până să își intre în drepturi. Dar primăvara din tine cum e? Sunt sigură că e gata să înflorească. Tu ești gată să o lași să se dezlănțuie?

25 de comentarii:

  1. De fiecare data cand intru in acest magazin nu pt sa nu plec cu o rochita. Au rochii minunate.

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe modelele de rochii mai ales ca imprimeurile duc spre traditional, pur si simplu fermecatoare

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand astept primavara?! De cand astept sa imi scot din dressing rochiile de primavara si hainele mai subtiri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa vina primavara,caldura, sa scap de geaca si de blugi. Am vazut cateva modele ffrumoase, cam piperate la pret, dar asa de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai e pana da caldura.nu port rochii de obicei, dar imi place ce ai ales

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochiile de pe site sunt intradevar deosebite si eu una nu le-am vazut in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate rochiile sunt foarte frumoase si prezentarea lor este la fel de spactaculoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Rochitele de pe site sunt atat de frumoase, incat te gasesti in dificultate cand vrei sa alegi doar una...

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place acest magazin, pentru ca poti gasi aproape orice doresti, iar preturile sunt pentru toate buzunarele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac alegerile tale. .. rochiile sunt minunate.am sa intru pe net sa vad si preturile lor, pt ca sunt in cautare de rochii

    RăspundețiȘtergere
  11. Dresssingul meu mi-a declarat razboi, nu-mi mai deschide usa decat daca schimb cromatica rochitelor, vrea cu tot dinadinsul sa vina primavara cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragute rochite , dar pana va veni vremea de ele , mai dureaza :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Cine intra pe acest site 'pleaca' cu cel putin doua-trei rochite!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase alegerile tale. Acum astept cu nerabdare primavara.

    RăspundețiȘtergere
  15. vine primavara aici la tine, chiar feminine tinute, imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  16. Iubesc primavara, iubesc tinutele elegante! Tinutele sunt waw, felicitari! 😘❤😘

    RăspundețiȘtergere
  17. imi plac modele gen ii G.T.

    RăspundețiȘtergere