sâmbătă, 10 septembrie 2016

Buze seducatoare in sezonul rece - sfaturi penibile


   Toate ne dorim buze seducătoare, cele crăpate însa nu se încadrează în categorie. Sa vedem așadar câteva sfaturi "salvatoare".

    În fine, nu o să vă spun că trebuie să vă dați cu balsam, nici să nu le rupeți, sunt absolut sigură că știți asta deja, și că aveți o colecție de tot felul de balsamuri de buze. O să vă spun ce trucuri am găsit pe net și ce cred eu despre ele, nu că ar interesa pe cineva opinia mea, dar e blogu meu și fac ce vreau, nu?



   După ce am făcut cercetări pe acest subiect (și am găsit două articole identice, atât doar că unul era în engleză și celălalt în română), am găsit câteva ponturi. Primul pont, cel cu linsul buzelor pot să îl confirm, restul sunt penibile așa că vă invit să le aflăm împreună.

    1. Nu îți linge buzele


     Înțeleg, când ai buze uscate și crăpate ai impresia că dacă le îmbraci bine, bine în salivă nu o să se mai vadă că sunt crăpate, ba chiar o să pară că te-ai dat cu luciu de buze și acum ai un luciu natural. Prostia este însă că raționamentul este greșit. Deși interiorul gurii este hidratat de salivă, se pare că atunci când saliva se usucă pe buze, le deshidratează, deci buzele vor crăpa și mai tare. Cel mai bine ar fi să iți formezi un reflex, de fiecare dată când vrei să îți rupi sau lingi buzele, dă cu balsam.



   2. Nu sta într-o încăpere uscată


    Asta mi-a plăcut enorm. Mă și vad umblând după mine cu un umidometru și un umidificator. Eu zic să vă pregătiți de pe acum un loc în geantă pentru aceste instrumente esențiale. Dacă nu aveți loc, asta e va trebui să ieșiți afară.





    3. Nu sta afară


    Când e frig, ger, viscol, nu sta afară. Of, dar chiar vroiam să stau în viscol afară, dar acum nu mai pot pentru că o sa îmi crape buzele. Numai mie mi se pare ridicol acest pont?



    4. Nu mânca mâncare sărată, condimentată sau iute


     Săracii indieni, la ăștia când suflă vântul cred că le cad buzele cu totul. Se pare că iarna trebuie să mâncăm fără gust, deoarece mirodeniile irită buzele și le fac sensibile. Bine că nu au zis nimic despre ciocolată, măcar asta ne va rămâne.



    5. Folosește doar produse pentru buze naturale


    Nu că aș avea ceva împotriva lor, produsele naturale sunt mai sănătoase la urma urmei. Dar tu îmi spui mie că dacă folosesc un ruj lichid vegan, nu o sa îmi transforme buzele într-un deșert? Cineva să îmi spună, rujurile lichide naturale nu usucă? Nu irită buzele?



    6. Respiră pe nas, nu pe gură


     Știi iarna când ești afara și aerul cald din gură face condens cu aerul rece și apare acel abur, ăla de seamănă cu un fum de țigara, de tot suflai tu când erai mic ca să te simți șmecher. Aerul ăla iți usucă buzele într-un hal! De aceea este recomandat să respiri doar pe nas. De pe nas nu ies aburi, în plus eu o să inaugurez un curs de vorbit pe nas, pentru că gura nu ai voie să o deschizi pentru că ies aburi. Pentru înscrieri puteți comenta mai jos.



     Ar mai fi sfaturi din astea dar vă las și la voi material de cercetare. Cum vi se par aceste sfaturi? Numai mie mi se par ridicole? Pupici!

 

24 de comentarii:

  1. Eu nu zic nimic de sfaturi, da imi place sa abuzez de balsamul meu de buze! Am unul cu ananas, nu e natural, dar e delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaha...da, foarte stupide. Intrebare: oare le crede cineva?!?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai eu la asta ma gandeam, dar precis au ceva studiu britanicii prin care sa ne convinga sa umblam cu umidificatorul dupa noi.

      Ștergere
  3. Ce sa mai zic eu, ador sa ma dau cu balsam de buze, consum unul pe luna fie ca este vara sau iarna,

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) sincer nu cred ca tin cont de niciuna, folosesc balsam de buze dar si ala foarte rar, totusi e bine se stiut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu ai probleme cu buzele iarna. Pt mine balsamul e viata :))

      Ștergere
  5. :)) bune sfaturi! Eu respect unul din ele-nu respir pe gura :D nu de alta, dar nu pot.simt ca ma sufoc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai atunci hai ca asistent profesorla cursul meu. Facem echipa?

      Ștergere
  6. :))) pe mine ma amuza toate sfaturile :)) pe bune???? Ridicol este putin spus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca le gasesti amuzante.Culmea ar fi sa cunosc pe cineva care sa le si urmeze.

      Ștergere
  7. Utile sfaturi :))), si eu am iarna problemele de-astea si folosesc balsamuri de buze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu inca astept inscrieri lacursul de vorbit pe nas, sau cu nasul. Nu esti tentata?

      Ștergere
  8. :))) Hai ca m-ai facut sa ras cu lacrimi :))
    Ce mai conteaza daca sfaturile sunt sau nu ridicole.
    Important e sa te amuzi :))))))))))0

    RăspundețiȘtergere
  9. :))))))))) m-ai facut sa rad. Daca folosesc balsam bun aceste sfaturi sunt inutile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bune sfaturi, dar oricum eu imi protejez in permanenta buzele cu un balsam eficient! Oricum un articol foarte bun! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca tot exista "perlele de la bac" "perlelele politicienilor"si ale cui ór mai fi, de ce sa nu existe si "perle cosmetice"? :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ha..cat m-au distrat filmuletele postate! :) Super idee!

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci.. Am sute de balsamuri de buze.. Dar fiindca lenea e tare mare.. Ramane doar saliva salvare..

    RăspundețiȘtergere