luni, 12 decembrie 2016

Nu te teme să cumperi dintr-o farmacie online!



     În ultima perioadă, motoarele de căutare au fost solicitate la greu în vederea găsiri unei farmacii ieftine. Oamenii caută spre exemplu, grupul de cuvinte farmacie ieftina Iași. Mi se pare interesant fenomenul. Se pare că am ajuns la acel nivel la care nu îl mai întrebăm pe prietenul nostru bun: unde găsesc și eu o farmacie ieftină? Apelăm la prietenul nostru mai rapid Google care, în mai puțin de o secundă ne dă și un răspuns. Răspunsul s-ar putea să ne surprindă. În loc de o farmacie tradițională, te îndrumă înspre o farmacie online. Nu te speria, știe nenea Google ce face.



   În ultimii ani, farmaciile online s-au înmulțit și acum chiar ai de unde alege. Cu toate acestea oamenii sunt încă reticenți în a comanda medicamente online. Mare greșeală și, în continuare, vă voi spune de ce.



   La o farmacie online nu stai la coadă și nici nu te fraierește farmacista


   Nu mă tem de tehnologie pe cât mă tem de oameni. Online treaba e simplă. Ai găsit produsul, l-ai pus în coș, l-ai comandat, l-ai plătit, la revedere. La o farmacie tradițională treaba stă altfel. Pe lângă faptul că, mai ales în acest sezon, cozile sunt enorme și se pierde mult timp, angajatele farmaciilor nu sunt mereu sincere în recomandări.

   Eu am pățit-o anul trecut când mi s-a pus mie pata că vreau un Melkfet pe care l-am mai folosit în trecut. Unguentul acesta cu vaselină și gălbenele îl găseam online la 8 lei. Dar am zis hai totuși să îl caut în oraș. Pe lângă faptul că a trebuit să mă plimb prin vreo 3 farmacii, când în cele din urmă am rămas fără timp, am intrat într-o farmacie foarte populară „a inimii” și am întrebat dacă au produsul pe care îl căutam. Foarte tacticoasă doamna merge în spate și îmi aduce un borcănaș cu produsul pe care îl voiam, spunându-mi că e cu gălbenele, că e foarte bun și ce afacere bună fac. Preț 13 lei. Plătesc repede,  mă grăbeam. Ajung acasă și observ că produsul e vaselină goală, nu avea pic de gălbenele în el, ba chiar expira în câteva săptămâni. Da, grozavă afacere am făcut! E lesne de înțeles că online nu dai de astfel de probleme.

   O farmacie online îți permite să te plimbi prin ea


  Atunci când intri într-o farmacie tradițională procedura e aceeași. Saluți frumos, ceri ce îți trebuie, doamnele stau și caută, și caută, ba nu înțeleg ce vrei, ba îți recomanda ele alte bazaconii, etc. O farmacie online însă, îți oferă posibilitatea să te plimbi prin ea. Fiind foarte bine organizată poți găsi repede produsul pe care îl dorești sau mai multe produse care tratează o anumită afecțiune. Poți să îi citești prospectul online și descrierea produsului te convinge rapid dacă un medicament este sau nu potrivit pentru tine.

    O farmacie online are mai mereu oferte și promoții speciale


    Un mare avantaj al farmaciilor online este faptul că, pe lângă prețurile foarte bune, au mereu promoții și reduceri. De exemplu, în farmacia online Medik-on.ro, găsești oferte speciale la produse de sezon, la produse cosmetice și chiar la jucării pentru copii care să îi ajute pe micuți în dezvoltare. Acestea sunt bine evidențiate și nimeni nu le ascunde. Nu te păcălește nimeni să alegi cel mai mare preț doar ca să aibă ei un câștig. Vezi toate prețurile și alegi, ba ai și posibilitatea să compari cu alte farmacii online foarte rapid. Dacă totuși ai nevoie de recomandări, poți vorbi cu cineva în live chat-ul pe care îl găsești de obicei în partea dreapta jos.



     Nu îți fie teamă să intri într-o farmacie online. Nimeni nu o să te judece pentru ce îți cumperi, nimeni nu o să te fraierească și nimeni nu o să îți bage produse pe gât. Tu decizi dacă vei cumpăra ceva sau nu, ce vei cumpăra și cât vei cheltui. E timpul să îți schimbi mentalitatea pentru că ai doar de câștigat. Eu sper să nu ai de intrat într-o farmacie decât pentru a cumpăra un cadou cuiva, oricât de impropriu ar suna, iar dacă chiar ai nevoie de ceva, sunt sigură că vei găsi cea mai bună ofertă.

16 comentarii:

  1. Acelasi sentiment il am si eu, intr-o farmacie online pot cumpara ce vreau fara ca nimeni sa se uite peste umar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar obisnuiesc sa cumpar des din farmacii online, prefer sa evit cozile din offline pe cat posibil

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place sa comand de pe net cat mai multe chestii. Imi place ca imi sunt livrate acasa si nu trebuie sa alerg prin tot orasul pentru ele. Click-click si gata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Obisnuiesc sa fac cumparaturi online. Ce e drept din o farmacie inca nu, dar cat de curand cred ca voi comanda pentru ca urasc sa stau la rand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu prefer farmaciile online. Doar cand am nevoie urgenta de ceva intru in farmacie propriu zis, gen am racit sau m-a luat durerea pe nepregatite, altfel comand totul de pe net.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiat am vazut azi o statistica la tv referitoate la cumparaturile online care au luat mare amploare. Numai de Black Friday s-au facut cumparaturi cat tot anul 2011, parca.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am patit si eu de multe ori sa intreb de ceva si sa mi se ofere un produs simlar mult mai scump. Si eu cumpar online de cate ori am ocazia, chiar si din farmacii. Am observat ca au preturi mai mici ca in magazinele fizice...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu as cumpara de pe farmacia Tei pentru ca am auzit ca au preturi bune , in rest prefer farmacia clasica avand in vedere ca 3 zile pe saptamana fac practica intr o farmacie

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie-mi plac reducerile si daca ma duc intr-o farmacie fizica nu pot sa le vad pe toate decat daca scanez toate rafturile, lucru mai mult decat dificil. In on-line pot sa navighez cat vreau, pot sa citesc atent etichetele, pot compara mai usor preturile.

    RăspundețiȘtergere
  10. doar ce am primit si eu o comanda de pe o farmacie online si pot spune ca am facut o alegere tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu prefer online-ul, acolo nu dau peste farmaciste acre :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu comand online deseori si e super ok chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu am cumparat niciodata dintr-o farmacie online, ideea e ca nici nu frecventez farmaciile, decat atunci cand imi doresc sa cumpar dermato-cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pana cum nu am cumparat niciodata, dar este bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu recunosc ca sunt ceva mai sceptica si in plus am multe farmacii pe langa mine. As comanda online doar din farmacii recunoscute. S-au auzit prea multe cazuri dubioase....

    RăspundețiȘtergere
  16. Atunci cand nu am urgente si eu prefer sa imi fac cumparaturile dintr-o farmacie online. Sunt mult mai ieftine produsele si merita sa astepti o zi pentru ele

    RăspundețiȘtergere