luni, 20 februarie 2017

Șampon Salon Hits 11 Beneficii - Review



   „Așa șampon bun nu am avut în viața mea!”. Asta a fost reacția mamei mele după doar prima utilizare a acestui șampon și trebuie să îți spun că nici reacția mea nu a fost mai prejos. Șamponul acesta a fost o surpriza de la Triodeluxe, și niciodată nu m-aș fi așteptat să își facă treaba atât de bine. Așa că, să îl lăudăm în continuare zic.



  Trebuie să știi din start că eu nu sunt niciodată impresionata de un șampon, și nici nu am așteptări mărețe de la acest produs, indiferent ce scrie pe etichetă. Trăiam cu convingerea că un șampon nu va reuși niciodată să facă ceva mai mult decât să spele părul. De strălucire, moliciune, sănătate etc, avea să se ocupe balsamul sau masca. Și până să folosesc acest produs, niciun alt șampon nu se ridicase la înălțimea promisiunilor sale. Șamponul Salon Hits 11 Beneficii însă a schimbat complet cam tot ce credeam eu despre șampoane.


   Produsul vine într-un recipient de 300 de ml, care arată ca orice altă sticlă de șampon, cu sistem de dozare clasic, valabil 12 luni, nimic deosebit până acum. Conținutul apare și se simte foarte profi. Șamponul are o formulă cremoasă motiv pentru care nu lasă părul ca sârma la clătire. De fapt cred că părul ar arăta bine chiar fără balsam, dar nu am avut curajul să îl încerc fără. Are culoarea violet și un parfum foarte plăcut care se va rămâne pe păr.






   Bun, deci ce face de fapt acest produs? Păi el promite că face în felul următor (ține-te bine!): repară, hrănește, întărește părul, dă formă și volum, previne despicarea vârfurilor, oferă strălucire, efect anti-electrizare, netezire, catifelare, eliberează pielea scalpului. Știu că ți se pare că ai citit un șir de sinonime, dar de aia sunt eu aici ca să îți spun ce va face de fapt. În primul rând spală foarte bine. Când spun asta mă refer și la faptul că este foarte concentrat, de aceea ai nevoie de o cantitate mică de produs pentru o sigură șamponare. Face spumă din belșug și are efect hidratant. Despre volum eu nu vă pot spune nimic. Am părul mai drept ca lumânarea (vorba englezului) și nu contează ce îi fac, tot acolo stă. În schimb, la mama care are și puțin creț în păr a funcționat treaba cu volumul. Nu am făcut mătreață de la el, ba din contră scalpul se simte foarte bine și este calmat.




   Îl mai laud într-o singură privință după care îți spun de unde poți să îl cumperi și cât costă. Are ingrediente superbe și nu găsești urma de alcool pe acolo. Găsești în schimb Vitamina B5, aminoacizi d mătase (fancy!!!) și uleiuri esențiale, de care nu știu, dar e bine că sunt acolo. Ingredientele acestea sunt motivul pentru care funcționează așa de bine și pentru care costă 26 de lei. Știu, mai scump decât șamponul de 7 lei  de care nu ești mulțumită, dar mult mai ieftin decât mă așteptam să fie de fapt. Raportu calitate/preț e fenomenal și nu poți regreta o investiție ca asta. Dacă vrei să îi dai o șansă, îl găsești aici.

   Știu că te aștepți să te întreb care e cel mai bun șampon pe care l-ai încercat, dar nu. O să te întreb care e cea mai urată experiență avută cu un șampon? Abia aștept să îți citesc povestea. Ne vedem în comentarii!

4 comentarii: