joi, 18 iunie 2015

De dragul urechilor - Byron



  Buna tuturor!

   Mi-am propus azi sa iti rasfat putin urechile. Bineinteles, gusturile nu se discuta, dar cand ceva are un gust asa de bun nu are cum sa nu iti placa. Deoarece in "bucataria muzicala" sunt multe, multe feluri de mancare cu care ne "balonam" in fiecare zi, uneori ne prinde bine cate un desert rafinat. Imi propun ca, in aceasta serie de articole sa iti pun pe tava valori muzicale mai putin cunoscute, din Romania sau strainatate, care merita sa fie, daca nu consumate, macar gustate.

   Incep asadar cu o trupa romaneasca foarte draga mie, trupa Byron. Nu o sa incep sa iti spun cine sunt (daca vrei sa stii, afli aici), ci o sa iti spun de ce sunt asa minunati.  Oamenii astia au un rafinament fantastic, iti mangaie "papilele auditive", ca sa spun asa. Reusesc asta printr-o voce superba, un instrumental profesionist, si niste versuri... .Oricum degeaba ii tot laud eu daca nu ii gusti si tu. Iti pregatesc trei dintre "sortimentele" mele preferate de la ei. Asculta-le cu rabdare si fara prejudecati.

   
  Pana la urmatoarea postare spune-mi care ti-a placut in comentarii.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu