luni, 8 iunie 2015

Testare produs - The One Base & Top Coat Oriflame


      Buna tuturor!


      Recent mi-am achizitionat The One Base & Top Coat de la Oriflame si recunosc ca imi doream acest produs de multa vreme. Eram foarte curioasa sa il testez si acum am avut ocazia.
      Sticluta este de 8 ml, si personal imi place foarte mult design-ul ei. Periuta aplicatorului este lata ceea ce faciliteaza aplicarea rapida.
      Folosit ca baza, sunt multumita de acest produs. S-a absorbit in aproxinativ 60-90 secunde, deci destul de repede, si am putut aplica oja fara probleme, cu multa usurinta.

Inaintea aplicarii bazei
Dupa aplicarea bazei
              M-a incantat si folosirea produsului ca Top Coat. A reusit sa imi netezeasca unele imperfectiuni de pe suprafata ojei. Am folosit o oja roz de la Rose Group...                                  



Fara Top Coat
Cu Top Coat
     Ramane sa vad cat de mult va rezista oja, dar semnele arata ca se va comporta bine. In concluzie, sunt foarte multumita de acest produs. Daca va ganditi sa il achizitionati, nu ezitati deoarece merita.
     Daca l-ati folosit sau il folositi lasati-mi in comentarii parerile voastre sau eventualele intrebari.

     Spor la datul cu parerea! :*








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu