vineri, 1 aprilie 2016

Concurs fanul lunii!!!



   Ciao dragelor! Luna asta am o surpriză pentru voi. După cum va-ţi dat deja seama din titlu, am găsit o modalitate de a mă motiva şi pe mine să scriu mai mult, dar şi pe voi să citiţi mai mult şi să fiţi mai active.



    Vreau să vă mulţumesc pentru fiecare like, fiecare share, fiecare comentariu aici pe blog! Toate au însemnat mult pentru mine. Acum însă vreau să premiez cea mai activă cititoare.

   Premiul îl voi dezvălui treptat pe parcursul lunii, şi pe măsură ce voi mai adăuga produse. În orice caz, va fi pe măsura efortului vostru.

   În desemnarea celei mei active cititoare voi ţine cont de:
- fiecare comentariu de pe blog
- fiecare like/inimioara, etc, pe diverse reţele de socializare.
- fiecare comentariu pe reţelele de socializare pe care sunt activă (Facebook, Instagram, Google+, Bloglovin)
- fiecare Share/Repost
- follow pe Google+, follow pe GFC, follow pe Bloglovin 

-puteţi invita alte persoane sa îmi aprecieze pagina. Dacă faceţi acest lucru vă rog să îmi spuneţi câte persoane au acceptat invitaţia din partea voastră, pentru a vă putea puncta.

   În cazul în care două cititoare vor fi la egalitate, fie voi împărţi premiul, fie voi nota calitatea comentariilor.

  Cam acestea vor fi lucrurile pe care le voi puncta. Voi urmării cu mare interes fiecare activitate pe blog, şi sper să ne bucurăm mai mult împreună luna aceasta.

  P.S: în sidebar găsiţi toate reţelele de socializare pe care sunt activă.

Vă pup!

5 comentarii:

  1. Te urmaresc prin GFC cu numele de :Maria G,pe instagram cu numele de marcris84 si m-am abonat la newsletter cu adresa de e-mail gheoneamariacristina@gmail.com.
    http://marcris84.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Te urmaresc prin GFC cu numele de :Maria G,pe instagram cu numele de marcris84 si m-am abonat la newsletter cu adresa de e-mail gheoneamariacristina@gmail.com.
    http://marcris84.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere