joi, 17 martie 2016

Review - BB pentru păr, Avon


   Ciao găgăuţe! Azi o să vă povestesc cu drag despre un produs care face treaba mai uşoară în ceea ce priveşte îngrijirea părului. Practic, dacă ai parul foarte moale, cu fir subţire, care nu stă nici cum, se electrizează repede, arată deteriorat, ăsta e produsul pentru tine. Beauty Balm Leave In Treatment de la Avon face parte din gama Advanced Techniques, şi este un must have.


   Prima dată când am auzit de acest produs, a fost de la prietena mea, ca răspuns la întrebarea.. " Da ce ai făcut de îţi arată aşa de bine părul?". L-am îcercat prima dată la ea, după care l-am achiziţionat, şi după ce l-am folosit o periodă sunt gata să vă povestesc despre el.

 

  Eu nu am folosit toată gama, doar tratamentul leave-in, dacă folosiţi toată gama cică are 10 beneficii, eu o să vă povestesc doar despre beneficiile pe care le-am simţit eu. Produsul vine în recipient de 150 de ml, ambalajul îţi spune tot ce ai nevoie să ştii de la ingrediente, până la termen de valabilitate şi mod de folosire, toate sunt acolo.



   Textura este destul de fluidă, se topeşte repede pe păr. Are o culoare albă, obişnuită, miroase foarte bine, şi mirosul persistă pe păr cam două zile. Sfatul meu este să învăţaţi să vă dozaţi corect cantitatea de produs pentru o aplicare, în funcţie de lungimea părului. Dacă folosiţi prea mult produs, riscaţi să rămaneţi cu păr lipicios, inestetic. De asemenea, nu aplicaţi la radacină, sau în apropiere, pentru că veţi rămâne cu un aspect de păr gras.

   Ce mi-a plăcut la acest produs este faptul că oferă greutate părului. Eu având păr foarte moale şi fir subţire, acest produs mi-a oferit acea greutate care să îmi îmbunătăţească aspectul părului (fetele cu păr subţire ştiu despre ce vorbesc).  Părul se descurcă uşor, devine strălucitor şi mătăsos, plăcut la atingere. Sunt foarte încântată de acest produs, îl recomand cu încredere. Preţul e accesibil, undeva între 15-18 lei.

   Sunt curioasă dacă aţi încercat acest produs, ce impresie v-a lăsat. De asemenea, mai ştiţi şi alte BB-uri pentru păr? Aştept răspunsurile voastre în comentarii. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu