joi, 8 septembrie 2016

Tendinte toamna/iarna 2016 - un articol sincer



    Nu ma interesează ce se poarta sau nu. Ma entuziasmez doar dacă tendințele se aseamănă cu ce  îmbrăca bunica sau dacă se nimeresc cu gusturile mele. Mi se pare totuși interesant cum oamenii sunt dispuși să se îmbrace exact așa cum le dictează alți oameni. Nu știu dacă e de bine sau de rău, dar cred eu ca iți cam îngrădește libertatea de alegere și poate chiar și creativitatea. E posibil să vorbesc aiurea, așa că sunt curioasă ce credeți și voi.

    După ce am deschis câteva file, toate tratând subiectul tendințelor de toamna/iarna, am reușit sa le remarc, sper eu, pe cele  mai dominante. O sa vi le prezint mai jos, trecându-le bineînțeles prin filtrul personal.

   1. Animal print

      Cel mai predominant aș putea spune. Obișnuiam să am o repulsie puternică pentru animal print, în mare pentru ca erau multe pițipoance la vremea aia, acum însa îl agreez mai bine, deși nu sub forma de blana, e prea "barosan" pentru gustul meu. Dar se pare ca în sezonul rece toată lumea va fi tigrișor-wannabe.


    2. Look metalizat

    Sau cum să te transformi în omul de tinichea. Toamna și iarna aceasta toți o să avem "valoare fără număr". Sincer, nu am nimic împotriva încălțămintei metalizate, mi se pare că arată bine, în schimb gecile, pantalonii, sau mai știu eu ce, mă duc în total alta zona.





    3. Piese volatile și transparente

     Cred ca designerii au făcut o pasiune din a-și bate joc de oameni. Spun asta pentru ca dintr-un anumit motiv sau altul sunt hotărați sa ne facă să purtăm iarna ce ar trebui sa purtam vara și invers. De exemplu, nu o sa înțeleg niciodată cum și de ce ai purta vara un tricou cu gat? De ce? Înțeleg că acest trend se aplica mai mult pentru interior, dar parca tot ma sâcâie pe creier.



     4. Catifeaua

    Asta nu ma deranjează foarte tare. Își are rostul ei, mai ales ca vine în culori mai tomnatice. Dacă mă gândesc mai bine, chiar am în dulap un sacou de catifea pe care nu l-am purtat niciodată. Poate ii vine rândul și lui.



    5. Stilul milităresc și camuflaj

    De asta nu scăpam niciodată. Printul de camuflaj nu îmi place și nu l-as aborda, dar nu mă deranjează în mod deosebit. Stilul milităresc însa, mă refer aici la articole ce imita uniformele, îmi place la nebunie. Sunt curioasa cum va fi adaptat pentru omul de rând acest stil, dar e unul din favoritele mele.



    6. Stilul grunge și punk

     Haine rupte, geci de piele, ținte și printuri iconice. Cam asta se anunță, și vad acest stil îmbrățișat cu multa căldură de adolescenți, care trebuie doar sa își rupă câteva haine, nu?



     7. Hainele bunicii

     Yuppy!!! Asta e favoritul meu, dacă nu era evident. Se poarta în continuare fustele cloș, pantalonii Culottes după care nu ma omor, șiiii paltonașele inspirate din 50-60 care sunt boala mea și abia aștept sa le vad peste tot.



     8. Asimetria

    Asimetriile dar și umerii goi se anunța a fi purtate și toamna/iarna aceasta. Părerea mea este ca rămânem în zona de influență spaniolă, cel puțin în toamnă, doar că materialele nu fac altceva decât să fie mai grosuțe.



   9. Culori

  Dacă e să ne uităm la toate, se poartă tot soiul de culori, nu știu cum reușesc oamenii să le grupeze și să spună că asta se poartă mai mult ca alta. O sa va spun doar despre acelea care îmi plac, de ce sa vă poluez vederea cu altceva? Se poarta maro roșcat, de aceea presimt eu că cizmele din piele întoarsă o să fie la mare căutare. Se mai poarta un verde crud care mie mi se pare că dă foarte bine, și gri care merge de minune iarna.





    Acestea au fost informațiile pe care am reușit să le adun. Sunt curioasă cum vi se par tendințele din acest sezon, ce ați purta și care vi se pare cea mai ridicolă? Pupici!




   

7 comentarii:

  1. Nu sunt fashionista de fel.. nu imi place moda. Prefer sa ma imbrac cu ce imi sta bine, nu cum ne dicteaza moda. :p

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi plac hainele in stil rock, si nu mai sunt adolescenta de multicel :) in rest...mare lucru nu ma tenteaza. nu printuri, nu catifea, nu nimic. eu am stilul meu unic si simplu, nu am nevoie sa ma destrabalez :))

    RăspundețiȘtergere
  3. UUfff mereu ma amuz de moda asta ciudata, eu ma imbrac sport ca asa ma simt bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. io-s cam demodata de felul meu. N-as purta nimic din toate astea. Mult mai fain mi s-ar parea sa ies in pijamale cu o pereche de pantofi cu toc cui si cu un plic cu paiete asortat.

    RăspundețiȘtergere
  5. In afara de paltoanele de pe vremea bunicii care mi se par nice, nu as purta nimic! Deci...iar nu voi fi in pas cu moda! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu trebuie sa purtam exact ceea ce poarta modelinele astea pentru a fi la moda ci doar sa ne inspiram si sa le adaptam stilului nostru. Eu urmaresc cum urmaresc impatimitele de serialelele turcesti,emisiunea de pe Kanal D" Bravo, ai stil". A nu se intelege ca sunt vreo modista dar imi place maxim si ma atrag astfel de emisiuni. Probabil intr-o viata anterioara oi fi fost croitoreasa. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt la fel , aud despre trenduri dar nu le urmez , port ceea ce imi place si mi se potriveste.

    RăspundețiȘtergere