marți, 17 ianuarie 2017

Cinci avantaje când cumperi piese auto online



    Orice privilegiu vine cu o responsabilitate. Principiul acesta se aplică și la autoturisme. Ai privilegiul să te deplasezi rapid și comod dar și responsabilitatea să te îngrijești de mașina ta. Dacă ești șofer, îți dorești desigur ca mașina ta să funcționeze la nivel optim. Pentru ca acest lucru să fie posibil însă, e nevoie să te asiguri că toate componentele sale funcționează corect. Când acest lucru nu se întâmplă e momentul să le înlocuiești. Aici ai mai multe opțiuni. Poți opta pentru cutreierat orașul în lung și în lat pentru a găsi piesa potrivită, poți întreba prietenii, sau poți alege varianta pe care eu o recomand. Poți să achiziționezi piesele online, iar în continuare îți voi prezenta principalele avantaje.

 Găsești rapid ceea ce cauți

        
    Un magazin online este foarte organizat. Cei care îl crează înțeleg importanța acestui factor. Dacă unui vizitator îi este greu să găsească rapid ceea ce caută, va părăsi rapid pagina magazinului. Așa că se asigură că îți va fi ușor să ajungi la produsul dorit. Să presupunem că deții o mașină Ford. Îți vei dori să găsești pentru mașina ta Ford piese originale. Indiferent  că îți dorești ulei Ford sau niște ștergătoare de parbriz Ford Motorcraft, le vei găsi ușor. Mie mi-a fost foarte ușor să găsesc ceea ce am căutat în magazinul online Pieseautomix.ro. Sunt sigura ca va fi la fel și în cazul tău.


 

 Prețuri mai mici


       Deși nu se aplică la fiecare magazin online de piese auto, de obicei găsiți prețuri mai rezonabile online decât într-un magazine fizic. Asta pentru că nu există costuri pentru chirie, angajații sunt mai puțini și stresul este redus considerabil. În cazul magazinului prezentat mai sus am găsit prețuri foarte bune în raport cu calitatea produselor.

Confort


       Iarna aceasta este o corvoadă să mergi în explorarea magazinelor ca să găsești o piesă auto. În aceste condiții varianta achiziționării pieselor auto online devine foarte convenabilă. Poți comanda ușor piesele dorite chiar din confortul fotoliului tău preferat.

 Promoții


        Magazinele online au adesea promoții pentru a păstra clienții interesați de ofertele lor. Magazinele online de piese auto nu fac excepție. De obicei au o secțiune special dedicată promoțiilor așa cum e și cazul magazinului Pieseautomix.ro. De exemplu, în această perioadă puteți profita de ofertele speciale pentru ulei de motor.


 Seriozitate și profesionalism


      Online e mai ușor să te plângi sau să faci reclamă negativă unui magazin. Comercianții sunt conștienți de acest lucru. De aceea se străduiesc în mod deosebit să își păstreze clienții mulțumiți. De aceea posibilitatea achiziționării unui produs de proastă calitate este redusă.

      Mașina ta, la fel ca tine, merită cel mai bun tratament. Acum e mai ușor ca oricând să faci acest lucru. 

19 comentarii:

  1. Bun articolul, dar pentru cine e interesat si chiar se pricepe, eu una sunt in plop si plopul in aer :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest magazin este dedicat doar unei anumite marci de autoturisme? Gen Ford?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Masina Ford era doar un exemplu. Gasesti pentru cam orice marca :)

      Ștergere
  3. E bine de stiut. La noi, sotul se ocupa cu piesele de la masina, dar daca ii dau un pont bun, sigur imi iese si mie ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mecanicii tot de pe net cumpara. Si mai pun si ei ceva la pret, ca doar noi cumparam de la ei. De ce sa nu sarim noi peste pasul asta si sa luam direct de la sursa? Pentru ca nu suntem informati. Bine de stiut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu prefer sa cumpar piese auto din magazinele online! Ai dreptate cu reclama negativa! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare cea mai ușoară varianta cea menționată de tine. Nimic mai simplu atât timp cât știi ce vrei. Raluca Bădița

    RăspundețiȘtergere
  7. Mecanicul meu se ocupa de asta impreuna cu sotul. Eu am alte treburi.

    RăspundețiȘtergere
  8. cel mai important lucru este sa fie originale si montate corect! nu se fac rabaturi la asa ceva!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Majoritatea celor care au service isi procura piesele astfel, pentru ca le vin direct prin curier.Este un site unde gasesti de toate!Cel mai mult mi-a palcut ca am gasit sectiunea "cosmetice auto" si "pentru iarna"

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu as alege online deoarece as avea mai multe variante. Cel putin in orasul meu, oferta e cam limitata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine ca tot ce avem nevoie se gaseste de comandat online. E mult mai simplu si eficient asa, insa in cazul unor piese auto, mai trebuie sa si stim ce sa alegem si daca nu stim, important e ca avem de unde afla, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. In ziua de azi, totul este mai comod si mai convenabil sa cumperi online, orice si cu atat mai mult cand vine vorba de piese auto pe care altfel, esti nevoit sa faci km intregi pentru a gasi piesa de care ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  13. acum sunt in goana de reparat masina... deci tot ce e posibil sa apelez la acest site pentru piesele dorite

    RăspundețiȘtergere
  14. Un site foarte util tuturor celor care au masini. Este mult mai comod, parctic si ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  15. din experienta mea de pana acum... a duc la magazinul fizic si nu au nimic pe stoc. cica le comanda si pana maine vin. pai nu mai bine mi le comand eu de unde vreau... si mai ieftine? ia sa ma uit eu putin si pe automix :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu cred ca atata timp cat site-ul este bine structurat si poti gasi usor ceea ce cauti, iti castigi cumparatorul si il determini sa revina. Normal ca si promotiile sunt foarte importante

    RăspundețiȘtergere
  17. Din experienta mea cel mai bine e sa pui sotul sa ia piesele. Acu de unde le ia e treaba lui :))

    RăspundețiȘtergere