marți, 11 august 2015

The Leibster Award Tag



  Bună dragelor! În sfârşit revin cu o postare după o scurtă pauză. Mi-a fost foarte dor să scriu. O să încep prin ceva frumos şi uşor: The Leibster Award Tag....
   Aceasta e prima nominalizare, săptămâna viitoare o să revin cu a doua. Pe această cale îi mulţumesc Alexandrei Marinescu pentru nominalizare. Blogul ei se numeşte Cu Francheţe
   Ca să se vadă că e tag serios avem şi reguli:

-Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
-Răspunde la toate întrebările primite;
-Nominalizează 11 blogeri care au sub 500 de followers;
-Formulează 11 întrebări la care să răspundă cei nominalizați de tine;
-Nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine-logic;
-Trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.


     Acestea fiind spuse trecem la întrebari:

   1.   Cum ţi-ai descrie personalitatea în câteva cuvinte?

   Sunt o fire destul de echilibrată, mă străduiesc să dezvolt mereu o gândire pozitivă. Îmi place să lucrez cu oamenii, deşi nu sunt din cale afară de sociabilă. Pot fi destul de timidă când cunosc oameni noi. Îmi place să-i ajut pe alţii, şi fac din asta o carieră.

   2. Care este cea mai mare pasiune a ta?

   Voluntariatul. Petrec aproximativ 840 de ore pe an făcând volutariat.

   3. Cum îţi vezi blogul peste 5 ani?

    Destul de productiv, poate cu domeniu propriu, dar îmi e greu să cred că voi face o cariera din asta. Probabil va rămâne un hobby.

   4.  De ce îţi place să scrii?

    Mi-a plăcut întotdeauna. Scrisul m-a ajutat mereu să vad situaţia din altă perspectivă, să-mi ordonez gândirea, şi chiar să o provoc.

    5.  Care este unul dintre secretele tale de beauty/fashion?

     Nu cred că am un secret. Pot doar să spun ceea ce aţi auzit de taătea ori (pentru că e probată povestea), dacă nu te simţi bine într-o zi, poţi să te machiezi şi să te îmbraci în diamante, tot nu o să arăţi bine. În plus, simplitatea e mereu alegerea potrivită.

   6.  Ce te enervează cel mai tare?

     Ipocrizia, linguşeala, mâţâiala.

   7.  Crezi în iubire? De ce?

   Da. Pentru că am fost creaţi cu această calitate, trebuie doar să ne amintim să o folosim.

  8.  Dacă ai putea să faci doar 5 lucruri anume, înainte să ieşi în oraş, care ar fi acelea?

   Să mă îmbrac, îmi pregătesc geanta, îmi aranjez părul, îmi aranjez faţa, mă încalţ. Haha, mie îmi ajung 5 lucruri.

  9. Care este cel mai amuzant lucru care ţi s-a întâmplat recent?

  Am văzut nunta unor prieteni, şi am râs copios când am vazut unele mişcări de dans foarte originale.

   10.  Cum ar fi în viziunea ta omul ideal?

      Cu calităţi şi fără defecte :))

   11.  E greu să fii femeie?

      Da şi nu. E greu pentru că şi tu ca femeie eşti om şi te confrunţi cu probleme. Pe de altă parte, femeile azi nu sunt tratate în mod deosebit, doar dacă ele vor asta. Dacă tu eşti super feministă şi te bagi mereu în  polemici pe tema asta, fii sigură că o sa te găsească şi câţiva misogini.

  Astea au fost răspunsurile mele. Aştept părerea voastră în comentarii. Voi cum aţi răspunde la întrebările de mai sus?
   
    La rândul meu le nominalizez pe:
1. Jurnalul unei fete chic
2. Luiza
3. Ioana
4. Ştefania
5. Beauty and Bargains
6. Something Like Anna
7. Miss Z Makeup
8. Sparkle And Love
9. Paula
10.  În oraşul trist
11. Because Is Life

 Întrebările sunt:

1. De ce ai început un blog?
2. Ce ţi se pare cel mai greu la viaţa de blogger?
3. Care sunt 3 lucruri pe care le-ai schimba în blogosferă dacă ai putea?
4. Despre ce nu îţi place să scri?
5. Care sunt trei defecte pe care nu le suporţi?
6. Ce sfat le dai bloggeriţelor nou-născute?
7. Care este călătoria pe care ai vrea să o faci?
8. Ce alt hobby mai ai?
9. Ce trebuie să ştie un blogger despre oranizarea timpului?
10. Căt de important este pentru un beauty blogger să fie la curent cu noutăţile de pe piaţă?
11. Care sunt 5 lucruri pe care le poate face un blogger pentru a evolua?

Sper că găsiţi interesante aceste întrebări. Abia aştept răspunsurile voastre. Vă pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu