joi, 30 iulie 2015

Fii frumoasă şi atunci când dormi cu lenjeria de pat din fibră de bambus!



  Bună dragele mele! Vă vorbesc azi despre lenjerii de pat. Vi se pare off-topic ştiu, dar de măsura în care dormim noaptea depinde mult frumuseţea noastră ziua. Şi cum noi nu dormim mult, măcar să dormim bine. Azi vorbim aşadar despre o modalitate de a dormi bine în special în serile de vară. 

   Aşa cum aţi  văzut, este vorba de lenjerii de pat din fibră de bambus. Sinceră să fiu, habar nu a veam că există aşa ceva până acum câteva zile, şi dupa ce am făcut mai multe cercetări, m-am convins că poate fi o alternativă foarte bună pentru bumbac, din mai multe motive. 


    Mai ales vara, transpirăm mult în timpul somnului, deoarece lenjeriile noastre nu se 
adaptează la temperatura corpului. În plus, dacă ne este prea cald, corpul nostru va încerca să se răcorească de la sine ceea ce va avea ca şi consecinţă un somn agitat.  Lenjeria din fibra de bambus ajută mult, deoarece se adaptează la temperatura corpului şi are o putere de absorbţie dublă faţă de cea a bumbacului. Astefl ne putem bucura şi vara de un somn liniştit.

    Probabil vă gândiţi că, din moment ce sunt din bambus, sunt probabil aspre şi incomode. Ei bine... nu chiar. Se pare că fibra de bambus este la fel de fină ca mătasea şi caşmirul (ceea ce face mult bine tenului), doar puţin mai grea, datorită densităţii crescute. Acesta nu e un dezavantaj.  Datorită desintăţii, fibra de bambus işi păstrează fineţea şi rămâne moale chiar şi dupa zeci de spălări, aşadar rezistă mult mai mult timp. 

   Pentru acelea dintre voi care gândiţi verde, vă veţi bucura să ştiţi că fibra de bambus este un material ecologic, cu mare potenţial regenerabil, întrucât bambusul creşte aproximativ 50 cm în fiecare zi. 

   Dacă vă confruntaţi cu alergi, s-a constatat că fibra de babus este antibacteriană şi omoară 99,8% din bacterii. 

    Dar despre preţ? Preţul este într-adevăr mai  ridicat faţă de cel al lenjeriilor obişnuite de bumbac, dar este justificat. Prelucrarea si transportul babusului este costisitor, dar din câte am văzut este o investiţie care merită. Am studiat piaţa şi am găsit un site care oferă preţuri foarte bune comparativ cu alte magazine online. Este vorba despre cumparamisim.ro.

http://cumparamisim.ro/

   De pe pagina lor de Fcebook  am aflat că aparţine unor oameni tare harnici şi ambiţioşi care îşi onorează mereu comenzile. De fapt acestea sunt avantajele dacă veţi comanda de la ei:
   Bineînţeles o să vă arăt şi oferta lor în privinţa lenjeriilor de pat din fibră de bambus. Daţi click pe fiecare imagine pentru a afla mai multe detalii cu privire la produs. De asemenea, din câte am observat gama este în curs de diversificare aşa că mă aştept curând la modele noi. 

http://cumparamisim.ro/lenjerii-pat-bambus?product_id=433
http://cumparamisim.ro/lenjerii-pat-bambus?product_id=1008
http://cumparamisim.ro/lenjerii-pat-bambus?product_id=438
  Cam atât pentru azi. Sunt tare curioasă ce părere aveţi despre acest tip de lenjerie, dacă l-aţi încercat sau  dacă aveţi de gând. Daţi-vă cu părerea în comentarii. Până la urmăoarea postare vă pup!

2 comentarii:

  1. Buna, Hadasa
    Te-am nominalizat aici:
    http://beauty-scraps.blogspot.ro/2015/07/am-fost-nominalizata-la-premiile.html
    Sper sa accepti. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga mea pentru nominalizare! Este a doua pe care o primesc si, spre rusinea mea, inca nu am apucat sa raspund la provocare, dar am de gand pentru ca mi se pare foarte interesanta. Multumesc ca te-ai gandit la mine. Te anunt imediat ce postez. :*

      Ștergere