vineri, 12 februarie 2016

Beauty News - Ojă pentru copii Melkior



    Ştiţi momentul acela în care apucaţi la lacul de unghi al mamei (ăla roşu sau ăla roz cu sidef), vă mânjeaţi pe unghii, mergeaţi la şcoală şi doamna învăţătoare vă spunea că dacă nu îl daţi jos o să vă taie unghile cu foarfeca de tuns oile? Păi.... eu ştiu momentul ăla. Ăsta e motivul pentru care o să vă vorbesc cu atât de mult entuziasm despre această lansare.


    Aşa cum am stabilit în ultima postare despre Melkior, oamenii ăştia nu se plictisesc, nu ne plictisesc nici pe noi. Lansează prima ojă pentru copii. Mie mi se pare foarte tare ideea. Imaginaţi-vă scena:

    - Xandeea!  Ştii regulile şcolii. Nu ai voie cu ojă în incinta şcolii!!!
    - Doamna învăţătoare, sunt foarte conştientă de regulile şcolii, şi nu scrie nicăieri  că nu e voie cu ojă pentru copii, iar asta e ojă pentru copii.
   (urmează un şir de aplauze din partea colegilor, în timp ce învăţătoarea iese plângând din clasă)



   Cred că faptul că nu puteam purta ojă în şcoală era una din marile mele frustrări (după cum se poate observa). Deşi ştiam care sunt dezavantajele, ma-ş fi bucurat să existe ojă pentru copii pe vremea mea.

    Cu ce e mai deosebită această ojă? Este concepută special pentru copii, are o formulă pe bază de apă, care nu provoacă reacţii adverse asupra unghiilor sau a cuticulelor.  Nu contine componenti organici volatili, nici solventi inflamabili, se îndepartează uşor cu apă şi săpun. Este disponibil în şase culori vesele, perfecte pentru copii.

   Preţ: 16,90

  
   Dacă vreţi să faceţi un copil fericit, acum ştiţi cum. Sunt curioasă dacă aţi avut ceva întâmplări amuzante legate de ojă. Dacă da, spuneţi-mi şi mie în comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu