luni, 15 februarie 2016

Pinspiration - Cum refolosim recipientele de la şampon, gel de duş, etc...


   Ciao găgăuţe! Sunt foarte încântată să vă povestesc azi despre refolosirea ambalajelor, a recipientelor de cosmetice sau machiaj. De fapt, azi povestim doar despre refolosirea ambalajelor recipientelor de şampon, balsam, gel de duş, etc. O să scriu şi alte articole despre refolosirea  recipientelor de machiaj.

    De ce mă doare pe mine buba asta? În mare pentru că atunci când cumpăr un produs, cumpăr (pe lângă brand, pe care nu îl pot refolosi) şi ambalajul. Cumpăr si plastic, sticlă, etc. Şi mă roade pe mine aşa faptul că trebuie să le arunc. Mai ales când văd filmuleţe sau citesc articole pe tema empties, mi se rupe sufletul de risipa care se produce. Cum la noi în România, sistemul de reciclare este ori foarte bine camuflat, ori inexistent (cel puţin în Maramureş nu am auzit de aşa ceva) , nu am de ales decât să dibuiesc sau să caut o metodă de a refolosi aceste ambalaje. Din foarte mare fericire, Pinterest este o adevărată mină de aur în acest sens. Am găsit nişte idei foarte tari, pe care sunt bucuroasă să vi le scot în evidenţă şi chiar sper că le veţi folosi.

  

     Astea au fost descoperirile mele, o să le pun şi eu curând în practică. Dacă mai ştiţi şi voi alte metode de a refolosi astfel de recipiente, m-aş bucura mult să mi le împărtăşiţi. Pupici!

2 comentarii: