joi, 23 iulie 2015

Cum folosim aparatul de curbat gene?

   

    Bună dragelor! Azi mă adresez vouă, cele care aveţi o urmă de geană de-a lungul pleoapei, pe care cricât ai picta-o, tot nu se vede. Vouă, cele care vă uitaţi cu invidie la toate reclamele la mascara şi exclamaţi afectate în sinea voastră: "Mincinoşii!". Fetelor şi eu fac parte din club. Nu pot spune că nu am gene, am... nu sunt nici scurte, nici lungi. Sunt şi ele acolo, doar că sunt deosebit de drepte. Parcă merg mai de grabă în jos. De aceea, aplicarea rimelului nu este activitatea mea preferată, mai ales pentru că îmi ia undeva la 10-15 minute dacă vreau să arate decent. Aşa că am zis "până aici" şi curajoasă nevoie mare mi-am achiziţionat aşa ceva:
   Un aparat pentru curbarea genelor, de la The One, Oriflame, este ieftin, 7 lei dacă ţin bine minte. Toate bune şi frumoase, dar cum se foloseşte minunea asta? Cea mai mare temere a fost să nu îmi tai/smulg genele. Am mai văzut femei care l-au folosit, aveam o idee, i-am dat drumul. Mă pun în faţa oglinjoarei, apropiu cu sfiala aparatul de ochi, prind acolo ceva gene... cred, şi foarte uşor presez genele. Bineînţeles că nu s-a întâmplat nimica. Genele mele erau la fel de drepte. Aşa stând lucrurile ce era să fac? Caut ajutor... Şi unde găsesc eu ajutor mereu? În Internaţiune.

   Am găsit două videoclipuri pe Youtube care m-au ajutat în mod deosebit şi vreau să vi le împărtăşesc pentru că sunt foarte practice.

  Cu toate astea, sunt convinsă că mie mi-ar trebui un aparat de curbat gene personalizat. Al meu are o problemă cu ochiul stâng. Nu se potriveşte cu el, e blocat de structura osoasă şi nu reuşeşte să îmi cuprindă genele cum trebuie. Trecând peste toate, am fost destul de încrezătoare să încerc asta:

 
Bineînţeles că la mine nu a funcţionat. Voi aţi încercat?V-a ieşit? De asemenea, am văzut acest truc şi sunt curioasă să îl încerc:

  Cam atât deocamdată. Sper să vă fie de folos sugestiile din postarea de azi şi până la următoarea postare, daţi-vă cu părerea în comentarii: voi cum vă curbaţi genele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu