miercuri, 15 iulie 2015

Pinspiration - Foloseşte oja în mod inedit!


   Bună dragele mele! Se pare că încă nu ne-au secat creierele, încă ne vin idei şi sunt idei bune. În săpăturile mele pe Pinterest am dat de câteva pin-uri foarte interesante pe care mă bucur să le împartaşesc cu voi. Poate, la fel ca mine, aveţi şi voi tone de oje pe care nu mai apucaţi să le purtaţi sau v-aţi plictisit de ele, sau nu vă mai place culoarea, etc. Indiferent de motiv, e păcat să le daţi uitării sau să le aruncaţi. Aşa că ia priviţi ce idei faine am găsit pentru a le reîntrebuinţa.


   Ştiu că aţi dat scroll ceva... dar, după regula "save the best for last" am păstrat pentru final proiectul meu preferat. Nu este un pin incă, dar  e superb. Ştiu că multe dintre voi veţi merge la vânătoare de scoici la mare, aşa că acest proiect este binevenit. Găsiţi aici proiectul pentru această cordeluţă foarte simpatică...

    Cam atât, până la următoarea postare, daţi-vă cu părerea în comentarii. Care e proiectul vostru preferat?

Un comentariu:

  1. Minunata ideea de cordeluta. Multumim pentru inspiratie.. si ca faci toata treaba murdara pentru noi, cei carora ne e lene sa facem cercetari pe internet. Mult succes in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere