marți, 28 iulie 2015

Review Garnier Fructis Goodbye Damage



    Bună dragelor! Azi vă împărtăşesc părerea mea despre acest produs. Review-ul îl puteţi găsi şi pe blogul Părerei Răzleţe
     
     Când am descoperit pagina cu produse spre testare, mi-a atras atenţia în mod deosebit un produs pentru îngrijirea părului. Este vorba despre Garnier Fructis Goodbye Damage Instant Ultra-Care. Am vrut să încerc acest produs deoarece eu am părul lung, firul subţire şi moale de aceea se încâlceşte foarte uşor daca nu folosesc un produs care să îl ajute. În plus, în ultima vreme îl simţeam destul de slab, deci produsul a fost oportun.

     Am fost destul de entuziasmată să încerc acest produs, în special pentru că am văzut că conţine ulei de Amla, care stimulează creşterea părului, este responsabil pentru efectul de strălucire şi previne despicarea vârfurilor, Şi Keraphyl, o proteină care pătrunde în cuticula fibrei capilare pentru a o repara, astfel părul e mai rezistent. Cam cu asta se laudă acest produs.
     Prima impresie însă, nu a fost cea aşteptată. În primul rând, pe ambalaj nu scrie ce conţine. E balsam? Mască? Tratament? Trebuie să cam ghiceşti. Totuşi, cum eu nu mă dau bătută uşor, am făcut câteva cercetări ca să aflu că este un soi de tratament, balsam combinat cu mască, care se topeşte pe păr, şi e mai eficient decât un balsam. Asta am lămurit-o. Dar, în succesiune logică, apare întrebarea : cum îl foloseşti? Aici mister total, ambalajul nu m-a ajutat, nici nu era în română decât o etichetă care spunea la ce e bun, în rest cred că era indiană sau ceva de genul. Internetul nu ştie nici el cum să foloseşti acest produs, aşa că am mers pe ghicite. Am zis că e un balsam, şi o mască, deci îl folosesc cum folosesc eu balsamul în mod obişnuit, adică mai mult decât trebuie. L-am lăsat să acţioneze după fiecare şamponare, cam 10 minute.
     Să vă spun ce conţine recipientul. Compoziţia produsului este asemănătoare cu cea a unui balsam, poate mai uşoară. Are o culoare portocaliu dechis, înspre piersică, şi se aplică uşor. Cel mai bun lucru la acest produs este mirosul. Mirosul este fantastic. Mi-a plăcut mult. Miroase a gumă de mestecat, mi-a amintit de guma Turbo din copilărie sau de Orbit pentru copii.
     Până aici m-am descurcat, să vedem dacă şi face ce spune. Nu aveam aşteptări astronomice, mă aşteptam doar ca părul să aibă strălucire, mai puţine vârfuri despicate, şi să îl lase mătăsos. De asemenea pe ambalaj se menţiona că pentru a vedea efecte produsul trebuie aplicat de trei ori. Prima aplicare nu m-a impresionat. Am urmărit cu atenţie o îmbunătăţire, dar părul meu se simţea mai degrabă aspru la atingere, decât mătăsos. Ştiam că trebuie să îl folosesc de mai multe ori pentru a vedea rezultate, aşa că nu m-am impacientat. La a doua folosire a fost mai bine. Am simţit părul mai mătăsos, s-a descâlcit mai uşor. După a treia foloire deja părul avea un aspect mai sănătos. Eu însă nu am observat, şi eram convinsă că nu funcţionează aşa bine, până ce o prietenă mi-a spus: ”Ce bine îţi arată părul!”. Atunci m-am uitat mai atent şi am observat că într-adevar funcţionează. Părul se simte mai puternic, mătăsos la atingere, are şi strălucire. Aspectul vârfurilor despicate a fost redus, nu mult.
     Per total, sunt mulţumită de acest produs, mă bucur că am putut să îl încerc. Dacă vreţi să-l încercaţi, am văzut că preţul e undeva la 20 lei. Bineînţeles, cele mai bune rezultate se văd dacă folosiţi întreaga gamă Garnier Fructis Goodbye Damage, eu am avut doar acest tratament. În încheiere, îi mulţumesc Alinei pentru această oportunitate!
    Până la următoarea postare vă aştept cu păreri în comentarii. Vă pup!

Un comentariu:

  1. Multa bafta in continuare cu blogul! Te felicit pentru munca depusa si consider ca ai un blog foarte frumos. Poti sa imi recomanzi (daca ai incercat) o pudra cu minerale. Vreau sa aflu cat mai multe pareri despre ele.
    Daca ai vazut comentariul meu, si vrei sa imi raspunzi, iti astept comentariul pe blogul meu http://ioanabeautyandfashion.blogspot.ro/
    Sper sa iti placa articolele pe care le-am postat pana acum, desigur daca le vei citi. Oricum iti multumesc extrem de mult!

    RăspundețiȘtergere