sâmbătă, 4 iulie 2015

Dacă ai fi în pielea mea pentru o zi?


    Este o grădină de trandafiri?
    Este un câmp de flori în plină primăvară?
    Nu. Este doar noul Rexona Motion Sense. Îl folosesc în fiecare zi...

   Bună dragele mele! Aşa cum probabil aţi intutit din "intro", am acceptat provocarea lansată de Rexona, de a vă împărtăşi o zi din viaţa mea. Misiune puţin cam imposibilă pentru că la mine sunt puţine zilele care seamănă între ele. Totuşi, mă bucur să spun ca sunt foarte multe zile pline de activitate aşa că am ce să vă povestesc. Am sărit peste lucrurile pe care ştiţi deja că le fac. Ca tot omul, mă trezesc, mănânc, mă culc din nou, alerg , ş.a.m.d. În general, o zi din viaţa mea implică următoarele:

   Voluntariat 

  Fac mult, mult voluntariat, pentru că îmi place şi pentru că astfel, îmi trăiesc viaţa în cel mai bun mod. Îmi propun 70 de ore de voluntariat pe lună. Asta înseamnă că fac undeva la 2:30 ore pe zi. Asta implică uneori şi eforturi pe care mă bucur să le fac, cum ar fi deplasarea într-o altă localitate, pe jos (cam 4 km, pentru că nu am maşină şi nici bicicletă nu am reuşit să îmi iau incă), sau cu un mijloc de transport în comun. Astfel pot să mă "bucur" de natură şi de peisajul de vară, în timp ce afară soarele mă "mângâie uşor" cu o temperatură între  30-40 grade Celsius. 

   Viaţa la ţară

 Da, locuiesc la ţară şi îmi place foarte mult (cu câteva excepţi), şi aşa cum ştiţi, la sat se munceşte puţin mai diferit ca la oraş. Ca să ai o gospodărie frumoasă trebuie să munceşti la ea încontinuu. Când locuieşti la ţară nu prea ai concediu. Aşa că ştiu şi eu să pun mâna pe o furcă, o greblă, o sapă (dacă nu ştiţi ce înseamna nu ezitaţi să daţi o fugă la Google) cu riscul să îmi compromit manichiura. Şi bineînţeles că nu se putea să stau şi eu lângă "drumul principal" că ar fi fost prea covenabil. Nu eu trebuie sa "şed" în vârful dealului, să îl urc şi  să-l cobor de fiecare dată când vreau să mă deplasez undeva. Dar priveliştea şi liniştea merită tot efortul. Cam asta se vede la mine:

  

 Când mă întâlnesc cu oraşul

 De căteva ori pe săptămână îmi dau întâlnire cu oraşul. Nu oricum, bineînţeles că îl străbat dintr-un capăt în altul, că doar nu ne-am văzut demult. Pe jos că aşa e moda la mine, în soare, în ploaie, nu contează. Eu rămân consecventă.

 

 Ghemuri pline de energie

  Adică pisicuţele mele care au nevoie de atenţie, afecţiune si multa "mădăreală". Ghiciţi cam câte am...Două? Trei? Patru?  Nu nu, opt. Probabil credeţi că sunt o nebună, frustrată care o să îmbătrânească odata cu pisicile ei. Ei bine nu e chiar aşa. Le împart cu părinţii, sora mea mai mică şi bunicii, dar tot trebuie să îmi rezerv timp în fiecare zi ca să mă joc cu ele.

   

Sunt "dănţăuşe"

 Nu am stare. Nu vă imaginaţi că sunt toată seara în cluburi, nici nu sunt campioană mondială. Aşa se face doar că bucătăria devine ringul meu de dans şi când îmi fac curat în camera se desfăşoară campoinatul mondial de freestyle. Şi mă mir că nu se pun 2 kg  pe mine cand am nevoie...

  Oricum dacă aţi putea fi în pielea mea pentru o zi, cred că sunteţi de acord cu mine, că aţi avea nevoie de o protecţie bună împotriva izvorului de transpiraţie gata oricând să dea pe afară. Nicio grijă! Noul Rexona Motion Sense nu te lasă la greu. Deodorantul ăsta are un fel de tehnologie care ştie cand faci tu miscare. Ia priviţi!

https://www.facebook.com/RexonaRomania

 
  Aşa ne face Rexona harnice pe toate. Te mişti cu drag bucurandu-te de parfum şi prospeţime. Ce ziceţi, încercăm?
  
  Nu uitaţi să share-uiţi şi voi noutatea Rexona, să îmi spuneţi în comentarii cum arată ziua voastră, şi să daţi like paginii de Facebook dacă vă place blogul meu şi vreţi să fiţi la curent cu noutăţile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu