marți, 7 iulie 2015

Găseşte-ţi perechea ideală cu Kalapod.ro


    Este vară, e foarte cald, e sezonul nunţilor. Asta înseamnă că am  câteva evenimente de genul la care trebuie să onorez cu prezenţa, doar că anul ăsta nu oricum. Am observat eu că se obişnuieşte să mergi însoţit de o pereche. Problema este că eu nu am una. Nu că ar fi mare tragedie, dar sunt evenimente speciale şi ştiu că prietenele mele au deja fiecare pereche. În plus sunt în criză de timp. Am căutat pereche, dar ştiţi eu sunt foarte pretenţioasă. Eu caut perechea ideală: să fie frumoasă, să ne spună lumea că arătăm bine împreună, să nu "roadă" banii de pe mine şi să nu fie doar o avntură de o noapte, ci să îmi rămână fidelă mai mult timp. La aşa criterii vă imaginaţi rezultatul căutărilor mele. Totuşi, nu m-am dat bătută şi am apelat la prietenul meu Google. Am introdus "reţeta" mea pentru perechea ideala şi ce credeţi că a ieşit? Kalapod - perechea de pantofi ideală.

   Dragele mele ştiu ce greu este să găseşti încălţăminte de calitate la preţ accesibil.  De aceea vreau să vă atrag atenţia asupra site-ului Kalapod.ro care prezintă mai multe avantaje.



     Varietatea produselor

    Site-ul este foarte bine pus la punct în ceea ce priveşte gama de produse. Găseşti de la încălţăminte de damă, de toate felurile, până la produse pentru îngrijirea pantofilor, eşarfe, curele, etc. Încălţămintea este disponibilă în multe mărimi şi ai posibilitatea să consulţi un tabel de mărimi pentru a fi sigură că alegi mărimea potrivită. De asemenea, nu ai timp să te plictiseşti, pentru că marfa se înnoieşte săptămânal.

     Livrarea

  Livrarea este gratuită pentru comandă de peste 99 lei (comandă în care intră câteva perechi de pantofi), şi surprinzător de rapidă, 1-2 zile lucrătoare. Astfel dacă ai săptămâna asta nuntă şi încă nu ai pantofi, te poţi baza pe Kalapod.
     

     Retur şi schimb

   Să spunem că perechea pe care aţi comandat-o nu este atât de potrivită pe cât vă aşteptaţi. Nu e panică. Aveţi posibilitatea de a schimba produsul, sau de a-l returna în termen de 14 zile de la primirea coletului. În plus, toate produsele beneficiază de o garanţie de 30 de zile.

     

     Preţ şi calitate

    Am lăsat la sfârşit ce e mai bun. Preţurile sunt surprinzător de mici şi frecvent sunt reduceri foarte atractive. Aşadar, ai posibilitatea de a comanda pantofi ieftini  şi de calitate. Ştiu ce veţi zice: "pantofi atât de ieftini... aştia nu pot fi de calitate". E normal să gândim aşa. Fiecare ne dorim ce este mai bun pentru noi şi cei dragi, de aceea aşa am zis şi eu prima oară. Totuşi, (făcând din nou apel la Google) am descoperit mai multe bloggeriţe care şi-au spus părerea sinceră şi care i-au cam lăudat. Nu mă credeţi pe mine, Convingeţi-vă singuri! În final vă arăt un scurt wishlist:

Pantofi Amya - 77.90 lei
        
  
Tenişi Tasmina - 21.90 lei
  
Balerini Izzy - 29.90 lei
       Aştept în comentarii link cu perechea voastră preferată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu