joi, 1 octombrie 2015

Review - Şerveţele demachiante Nivea



   Bună dragele mele! Am în plan review-ul ăsta de câteva săptămâni încoace, abia luni m-am hotărât să-l scriu şi abia azi, la ceas de aproape miezul nopţii, îl scriu. Clasic.... . Vorbim azi despre şerveţelele demachiante de la Nivea, care aş vrea aşa de mult să îmi placă pentru că îmi place Nivea, dar acest produs m-a cam supărat. L-am primit tot în cadrul #operaţiuneademachierea.  Să lucrăm totuşi ordonat şi să vedem ce ne promite produsul.




      Ce spun ei? 

      "Șervețele demachiante NIVEA pentru ten normal și mixt sunt un produs ușor de utilizat pentru curățarea eficientă a tenului normal, oferind totodată și hidratare revigorantă.

Cum acţionează

Șervețelele demachiante revigorante NIVEA pentru ten normal și mixt îmbogățite cu Vitamina E și tehnologia Hydra IQ:
  • Curăță eficient, îndepărtând machiajul și rimelul rezistent la apă
  • Hidratează și împrospătează tenul
  • Oferă tenului un aspect sănătos și frumos
Rezultat:
- Perfect curăţat, tenul tău este revigorat și luminos.

Compatibilitate la nivelul pielii testată dermatologic şi oftalmologic.
 Curăță delicat fața, gâtul și zona ochilor, folosind un șervețel fin şi ținând ochii închiși. Pentru a preveni uscarea şerveţelelor resigilează pachetul cu ajutorul etichetei autoadezive."

    Ce spun eu?

     În primul rând, nu vreau să fiu foarte rea, ştiu că sunt persoane care s-au înţeles probabil cu aceste şerveţele demachiante. Mie nu mi s-au potrivit, deşi sunt pentru tipul meu de ten şi anume mixt.  Oricum, fiind o leneşă desăvârşită (uneori), mi se întâmplă să iubesc şerveţele demachiante, deşi am auzit că nu sunt tare bune ele pentru ten. Le folosesc în special pentru zona ochilor din simplul motiv că sunt confortabil de folosit, şi curăţă bine machiajul ochilor.
    Am folosit aceste şerveţele când am plecat de acasă, când eram prea grăbită sau obosită. Primul lucru care m-a deranjat este că nu sunt tare umede. Şi mai interesant mi s-a întâmplat să găsesc şerveţele când mai umede, când prea uscate. Or fi având voinţă proprie, nu ştiu. Cert e că nu mi-a plăcut când trebuia să îmi frec faţa până se făcea toată roşie. Machiajul ochilor îl îndepartează, nu foarte bine. Trebuia să frec mult şi vedeam câteva gene pierdute de fiecare dată.


     În plus îmi uscă fantastic tenul. Are nişte striaţii, nu ştiu rolul lor, pentru că nu fac decât să îmi irite tenul. Nu aş fi aşa supărată, dar mă gândesc la preţul lor undeva între 15-20 lei,  25 de şerveţele, 6 luni valabilitate de la deschidere, şi fac o comparaţie cu şerveţele pentru bebeluşi la 5 lei care curăţă mai bine şi nici nu îmi irită pielea. Asta este! Oi fi eu mai ciudată, dar nu le-aş recumpăra.

    Gata şi review-ul. Spuneţi-mi în comentarii dacă le-aţi încercat, cum vi s-a părut? Nu de alta, dar dacă sunt întradevăr nebună  ar fi drăguţ să aflu de la voi :P. Următorul review va fi mai vesel, promit! Vă aştept în săptămânile care urmează pe blog cu postările cu care voi participa la Superblog. Apreciez mult susţinerea voastră. Şi vine în curând un tag drăguţ, aşa că staţi pe aproape. Vă pup!

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu ti s-au potrivit, eu le iubesc. Mi le-am terminat deja pe cele pe care le castigasem in cadrul operatiunii demachierea si ma gandesc serios sa-mi mai cumpar. Mi-au placut tare mult.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca ti-au priit. Din pacate mie nu mi s-au potrivit. Asta nu inseamna ca nu sunt bune. Chiar voiam sa imi placa... Si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar nu stiu ce sa zic despre aceste servetele, am auzit atat pareri bune, cat si rele. Oricum eu raman la apa micelara, mai ales ca servetelele demachiante cica nu sunt bune pentru ten. Astept urmatorul review! Te-am pupat!!!
    http://ioanafolieblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere