sâmbătă, 24 octombrie 2015

The versatile blogger awards



    Servus dragele mele! Avem postare relaxantă azi pentru că vine weekend-ul şi, pentru că v-am tot promis un tag. Eu zic să intrăm direct în pâine, aşa că să vedem regulile:

  
1. Multumeşte-i persoanei care ţi-a spus de tag: Mulţumesc mult Alina!
 2. Include legătura către blogul respectiv: faceţi frumos un clic pe nume mai sus :)
3. Alegeti 15 bloggeriţe pe care le urmăriţi constant sau pe care le-aţi descoperit recent. Nu ştiu dacă o să găsesc 15 bloggeriţe, dar încerc.
4. Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța de tag.

   Tag-ul presupune să vă împărtăşesc 7 lucuri despre mine. 

  1. Îmi place să cred despre mine că sunt o persoană realistă, cu picioarele pe pământ, dar am şi momente în care sunt pur şi simplu zăpăcită. :P
   2. Îmi place să ascult muzică pe care puţini oameni o ascultă. Muzica ce se difuzează la TV sau Radio nu mă sensibilizează mai deloc. Ascult trupe precum Bzron, Alternosfera, Urma, şi îmi place Radio TANANANA 
    3. Îmi place să descopăr filme foarte bune, care nu au fost promovate. Îmi plac filmele "deştepte", cu cadre deosebite, şi îmi place să găsesc o provocare în faptul de a le urmări. Dacă îmi place cu adevărat un film, îl urmăresc până mi se închide ecranul ascultând soundtrack-ul. Iubesc animaţiile. 
     4. Anotimpul meu preferat  este toamna. Urăsc frigul, dar îmi place senzaţia de răcoare pe obraz, împreună cu un apus de soare toamna. 
     5. Urăsc iarna, urăsc frigul, şi atunci când ninge, sub nicio formă nu este peisaj de basm în cazul meu. 
     6. Locuiesc la ţară, aşa că îmi permit să am 8 pisici: Botişor, Diduţa. Piţu Mic, Tomas, Simba, Phoeobe, Picea, Bobo. Toate trăiesc fericite şi sunt foarte răsfăţate. 
     7. Nu sărbătoaresc Halloween-ul, Crăciunul, ziua de naştere, Paştele, Ziua naţionala, etc.

   Cam atât pentru azi. În continuare le provoc pe: Paula Alina  lui Brumarel, In orasul trist, Ştefana , Beauty-TyphonFrom Meg With LoveElena, Ella, Kind of Ira, Andra

     Dacă vreţi puteţi prelua TAG-ul. Mă puteţi "sfădi" că de ce nu v-am nominalizat. Nu mă supăr, se rezolvă. Până la următoarea postare, vă pup!
    

5 comentarii:

  1. Primul meu comment pe blogul sora-mii... SALUT LUMEE!!! :D Si da, te sfadesc ca nu m-ai pus si pe mine. hua!!!!!!! Glumesc, glumesc. Sau nu? sau da? Ramane un mister......... LA REVEDERE DELFIIII!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. 8 pisici? ua... vreau sa ma mut la tine <3

    RăspundețiȘtergere
  3. ce de pisici! :)))) super!

    iti multumesc mult pentru nominalizare, dar eu am facut tag-ul acesta de vreo trei ori deja de cand am blogul :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce de pisici! Mi-ar plăcea să am și eu spațiu pentru atâtea animăluțe. :D
    Mulțumesc pentru nominalizare, dar eu deja am pierdut șirul tag-urilor de tipul ăsta pe care le-am făcut, nu știu dacă mai pot spune ceva nou despre mine. :))

    RăspundețiȘtergere