sâmbătă, 10 octombrie 2015

Review - Mască regenerantă şi Ser cu efect No-Frizz - Gerovital



       Bună dragele mele! Ştiu că ultimele articole au fost mai mult pentru diferite competiţii şi mai puţin despre produse, dar nu am uitat scopul blogului meu de aceea, în aporape miez de noapte (ca de obicei), vă scriu fuguţa un review. Un altul este pe drum şi sper că va apărea săptămâna viitoare. Oricum am avut ocazia să încerc tot soiul de produse despre care abia aştept să vă povestesc.

     Încep prin a le mulţumi celor de la Farmec pentru că au fost foarte drăguţi şi deschişi oferidu-mi ocazia să testez produsele lor. Chiar m-au lăsat să aleg ce aş vrea să testez şi le sunt foarte recunoscătoare. Am primit două produse care, culmea se întâmplă să mi se şi potrivească. E vorba de produse din noua gama Gerovital Tratament Expert, şi anume Masca regenerantă şi Serul cu efect No-Frizz. O să vă vorbesc în parte despre ambele produse.




    Mască regenerantă

 

    Ce spun ei? 

    Expunerea zilnică la factorii distructivi externi grăbește degradarea părului tău. Masca regenerantă reface suprafaţa firului de păr deteriorat şi fragil.
     Masca regenerantă Gerovital a fost creată pe baza unei formulări speciale cu ingrediente esențiale în îngrijirea și regenerarea firului de păr. Trio-ul imbatabil format din vitamina A, care contribuie la creșterea elasticității, vitamina E, ce combate radiațiile UV, și Pro-vitamina B5, care crește gradul de hidratare, este însoțit de prezența Keratinei și de Aminoacizii esențiali. Aceștia refac fibra capilară pe toată lungimea ei.
    Se aplica după spălarea cu Șamponul regenerant, pe părul umed, pe lungimea părului. Dupa 5 minute, limpeziți bine. Când e posibil, părul se înfăşoară într-un prosop cald aprox. 5-10 minute, ceea ce favorizează pătrunderea în profunzime a principiilor active.

       Ce spun eu?

     Dacă îmi citiţi blogul aţi aflat sau veţi afla că sunt topită după orice fel de mască. Îmi plac la nebunie şi această mască nu face excepţie. Chiar aveam nevoie de o regenerale pentru păr deoarece mi-era foarte slab, se rupea cu mare, mare uşurinţă. Vorbesc la trecut pentru că această mască îşi face treaba bine pe părul meu. Îmi simt părul mai puternic şi mai hidratat. O folosesc cu plăcere de fiecare dată. 
 
    Are un miros tare interesant. Mie îmi aminteşte de şampoanele vechi alea adevărate, parcă miros părul bunicii. Îmi place foarte mult. Textura pare foarte densă la început. Când l-am pus prima dată în palmă mi s-a părut că va fi greu de aplicat, dar are o textură echilibrată. Se aplică foarte uşor. Eu nu am avut timp să o folosesc ca la carte, cu tot tacâmul, cu prosopul încălzit şi aşa mai departe. Oricum am şimţit efectele,  dar dacă vă planificaţi o seară de răsfăţ, ar fi ideal să urmaţi tot ritualul de aplicare. 



    Preţul pe site am văzut că este undeva la 17 lei. Nu mi se pare scump deoarece raportul calitate-preţ se justifică.  


     Ser cu efect No-Frizz

   Ce spun ei?

      "Părul lipsit de suplețe și volum și firele de păr rebele vor deveni trecut cu ajutorul noii game Gerovital Tratament Expert. Te poți bucura de un volum mai bogat al părului tău și pentru mai mult timp, folosind produse inovatoare românești, foarte eficiente.
     Pulverizat pe părul umed sau uscat, proaspăt spălat cu Șamponul pentru volum, serul formează o peliculă delicată de protecție în jurul acestuia, ce previne încărcarea electrostatică. Astfel te ajută să păstrezi buclele naturale, dar frumos definite, fără firicele care o iau razna, iar volumul rămâne la nivelul pe care ti-l dorești".

    Ce spun eu? 

     Am fost foarte curioasă de acest produs pentru că nu mai auzisem de aşa ceva. Face parte din gama Smart Volume. Mi s-a părut foarte tare denumirea gamei, mă gândeam că la un cap deştept e musai să ai şi volum deştept. Oricum acest produs nu mi-a fost adresat pentru că eu nu am nici urmă de bucle naturale. Visez eu la ele şi tot sper să se întâmple ceva mutaţie în ADN-ul meu, dar părul meu tot drept ca scândura este. Nici cu firele rebele nu mă tare lupt. Chiar dacă se întâmplă să am nu mă deranjează. Cred că mi-ar fi util atunci cănd mi-aş încreţii părul cu banderola. Atunci părul de la rădăcină îşi face rău de cap, şi l-aş potoli cu acest ser. 
      
    Având părul foarte drept, prea drept, am zis totuşi să nu desfiinţez produsul şi să văd dacă poate face ceva în privinţa volumului inexistent la mine. Am fost plăcut surprinsă să văd că am mai mult volum care persită mai mult, aşa că şi acest produs îl voi folosi cu drag. 

      Eu l-am folosit şi după spălare, pe părul umed, şi pe părul uscat.  Nu lasă urme pe păr, nu îl încarcă, se usucă imediat. Are un ambalaj ergonomic. Pulverizează exact cât trebuie, pe o rază potrivită. Poţi chiar să blochezi dispozitivul pentru spray. 





     Preţul în jur de 16 lei, 150 ml. Destul de rezonabil după mine. 

    Atât pentru azi. A trecut şi miezul nopţii, dar mă bucur că am reuşit să vă povestesc despre aceste produse. Ca de obicei aştept să vă daţi cu părerea în comentarii. Le-aţi încercat? Cum vi s-au părut? Aţi mai încercat şi altceva de la Farmec? Voi citi cu plăcere fiecare comentariu. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu