marți, 27 octombrie 2015

Jurnalul unei căni fericite



   Dragele mele, stiţi că niciodată nu mă pun să scriu ceva pe blog fără o cană de ceai lângă mine? Mai ales acum că a venit toamna, abia aştept să vin la căldurică, să îmi fac un ceai şi să îl beau din cana mea preferată, în timp ce sunt învelită într-o pătură. V-am făcut poftă?  Dacă da sunt cu atât mai fericită. Hoinăream zilele astea pe un site de căni şi mi s-a făcut un dor mare să îmi iau o cană nouă. E vorba de Magazinul de căni unde am descoperit nişte căni foarte drăguţe. Cum hoinăream eu aşa am început să mă gândesc la ce importantă e cana în viaţa noastră. Dacă stăm să ne gândim este unul din primele lucruri pe care punem mâna dimineaţa, şi ne însoţeşte pe tot parcursul zilei. Vă propun în cele ce urmează să explorăm jurnalul unei căni. Poate la final vom ajunge să ne apreciem mai mult cana preferată.

          24 Ocrombrie
   Dragă jurnalule, azi am împlinit o zi. Locuiesc pe un raft deocamdată cu alte prietene. Îmi place mult de ele pentru că sunt foarte frumoase. Dar sunt puţin tristă pentru că cea care mi-a plăcut cel mai mult a fost pusă într-o cutie azi şi nu am mai văzut-o. Cred că au trimis-o pe un alt raft. Poate nu a fost cuminte. O să îmi fie dor de ea. Este o cană pictată. O să pun o poză cu ea ca să nu o uit niciodată. 




           01 Noiembrie
     Dragă jurnal, încă sunt pe raft. Am aflat azi unde a plecat cana de care iţi povesteam. Am văzut în cutia aceea pe care tot umblă nenea ce ne şterge de praf  o poză cu ea în mână la o femeie, postată pe ceva ce se numeşte Facebook cred. Părea foarte fericită. Aş vrea şi eu să ajung la fel de fericită că ea. Sper să fiu şi eu trimisă într-o cutie curând. 
   
          10 Noiembrie
    Dragă jurnal, ghici ce? Sunt în cutie! M-au pus într-o maşină cu mai multe cutii. Cred că merg departe pentru că mergem de ceva vreme. Abia aştept să văd la cine voi ajunge!

        12 Noiembrie
    Dragă jurnal, sunt foarte fericită să îţi spun că am ajuns într-o casă foarte frumoasă. Deocamdată stau tot pe un raft. Ieri am cunoscut-o pe Alina. Ea este stăpâna mea, dar eu cred că vom fi prietene foarte bune. 

     14 Noiembrie
   Dragă jurnal, azi am fost umplută prima dată. A fost delicios. am fost plină de cafea şi miroseam aşa de bine. Cred că Alina mă iubeşte mult doarece m-a îmbrăţişat în pălmi toată ziua. Are mâini foarte fine şi îmi place mult noua ei manichiură. 

     26 Noiembrie
    Dragă jurnal, azi au venit nişte fete la Alina. Au băut cafea împreună şi toate m-au lăudat. Au spus că sunt frumoasă şi că ar vrea şi ele să mă cumpere. Dar eu sunt doar a Alinei. Azi a primit cadou o pisică. O cheamă Lulu şi e foarte frumoasă. Totuşi cred că nu mă place pentru că vrea să mă muşte mereu. 

     10 Decembrie
   Dragă jurnal, azi a fost atât de frig, am crezut că o să îngheţ. M-am trezit şi am văzut pe geam nişte puncte albe care tot cădeau şi au acoperit pământul. Cred că de acolo era frig pentru că, atunci când Alina a venit şi m-a luat avea mâinile îngheţate. Dar m-am încălzit imediat deoarece Alina a turnat un ceai fierbinte în mine. A fost atât de bine! Cred că am fript-o la mână pe Alina. A trebuit să aştept până să mă ia în palme, dar când m-am mai răcit s-a bucurat aşa de tare încât m-a pus pe obraji. 
   
      20 Decembrie
   Dragă jurnal, cred că Alina a ştiut că îmi e foarte frig când nu am ceai în mine aşa că mi-a cumpărat o hăiniţă. Sunt aşa fericită! E roşie cu o inimioară mare în mijloc. Cred că vrea să îmi spună că mă iubeşte mult. În plus, când port hăiniţa, Alina nu se mai frige la mâini. Arăt ca o cană croşetată.  Ţi-o arăt şi ţie:
   
  
       10 Ianuarie 
   Dragă jurnal, azi m-am speriat foarte tare. Alina s-a certat cu prietenul ei şi era să mă arunce în perete. Mi-a stat inima în loc. Pfiu... nici nu ştii ce uşurată m-am simţit când m-a pus  pe masă. M-a trântit tare de masă. Cred că era tare furioasă. Sper că încă mă mai iubeşte. 

     15 Ianuarie
   Dragă jurnal, Alina a fost foarte tristă azi. A stat în casă toată ziua şi a ascultat muzică tristă. A pus un ceai cu măr şi scorţişoară în mine şi a plâns mult. Nu am ştiut ce să fac să se simtă mai bine, aşa că i-am tot prins lacrimile şi am încercat să păstrez ceaiul cald căt mai mult posibil. 

     02 Februarie
   Dragă jurnal,  azi s-a întâmplat  cel mai groaznic lucru. Îţi aminteşti când ţi-am spus că pisica Lulu nu mă place. Azi mi-a dovedit că mă urăşte. Alina m-a pus pe masă, era foarte ocupată şi a uitat de mine. Lulu a urcat pe masă şi a început să mă împingă. Am tot sperat că Alina îşi va aminti de mine şi nu voi cădea. Dar Alina nu a venit şi eu am căzut jos. A fost foarte dureros. Mi-a căzut tot ceaiul şi  Lulu a început să-l lingă. Curând am observat că tortiţa mea s-a rupt.  Sunt foarte urâtă acum şi sunt sigură că Alina nu mă va mai iubi. Probabil îşi va lua o cană nouă pentru că a fost foarte supărată când m-a văzut. 

     04 Februarie
   Dragă jurnal, încă nu mă simt foarte bine, dar m-am înşelat când am spus că Alina nu mă va mai iubi. Nu şi-a cumpărat o cană nouă. Încă bea din mine în fiecare zi, dar eu tot urâtă mă simt...

    01 Martie
  Dragă jurnal, a trecut o vreme de când nu am scris în tine. Mi-a trebuit timp să mă obişnuiesc cu faptul că nu mai am tortiţă. Dar azi mi s-a întâmplat cel mai frumos lucru. Alina m-a lăsat din întâmplare în faţa oglinzii. La început, am crezut că şi-a luat o cană nouă şi vrea să îmi facă cunoştinţă cu ea. Apoi am văzut că şi celeilalte căni îi lipsea tortiţa şi am ştiut că mă uit de fapt la mine. Am fost foarte surprinsă să mă văd prima dată. Am înţeles acum de ce m-a dărâmat Lulu. Nu mă urăşte, doar vroia să se alinte de mine pentru că am câteva pisici jucăuşe pe mine. Aşa arăt eu:

 
    Apoi Alina s-a întors. M-a luat în mâini, s-a uitat în oglindă şi apoi mi-am dat seama de ce ne potrivim aşa de bine. Ambele avem complexe, dar suntem foarte frumoase. Amândouă iubim ceaiul şi pisicuţele drăgălaşe, dar mai presus de toate, în acel moment, amândouă eram fericite. M-a îmbrăţişat cu degeţelele ei şi m-a dus la obraz. Ştiu acum că ea mă iubeşte mult şi abia aştept să petrecem prima primăvară împreună. 

     Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu