marți, 11 octombrie 2016

Pinspiration - Ce sa faci cu blugii vechi?



      Blugi, jeans, denim, oricum le-ai spune sunt sigură că ai o grămadă de perechi pe care nu le mai porți acasă. Ai mai pus câteva kile și nu iți mai vin, iți dai seama cât de hidoși sunt și de ce mama delfinilor intergalactici i-ai cumpărat, sau ai slăbit și acuma mai încape o persoană în ei, ori i-ai purtat până la refuz și acuma nu mai au culoare, sau s-au rupt acolo unde nu e cool sa se rupă. Sau ai și tu o mătușă care iți aduce mereu haine fără să te întrebe dacă iți trebuie, sau să îi pese dacă iți sunt bune sau nu.

      Ai putea să îi donezi la rândul tău, sau să îi arzi, sau să îi arunci la gunoi, sau să te urci pe un bloc și să le dai drumul de acolo ca să vezi și tu cum zboară blugii cu parașuta. Eu însă am o soluție ingenioasă pentru tine. Refolosește-i altfel. Cum? Mai jos am găsit câteva idei pe care le poți pune în practică cu ușurință.

   













    Acestea sunt lucrurile pe care le-am găsit pentru voi.  Cum vi se par aceste proiecte? Aștept să îmi spuneți în comentarii ce alte lucruri aveți acasă cărora ați vrea să le dați un alt scop. Pupici!

12 comentarii:

  1. cosuletele si geanta de blugi mi se par tare faine! eu nu prea ma pricep la chestii de genul, la poriecte DIY, nu prea am indemanare

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant articolul tau. E bine sa reciclam lucrurile vechi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate mai ales buzunarele pentru depozitare si gentile de blugi, dar eu aleg mereu varianta cea mai simpla si mai comoda:le donez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Smechere idei. Am vazut recent in metrou pe cineva care avea o astfel de geanta, i-am facut si poza :)

    https://www.instagram.com/p/BLBRXN_AAcr/?taken-by=infrasunete

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac modelele preyentate. Eu am vrut sa incerc sa-i fac rupti si am vazut un tutorial pe youtube si am vazut ceva cu razatoarea. Doamne ce m-am mai chinuitsi rezultatul nu mi-a placut deloc

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ideile. Doar ca eu, pe lângă răbdare îmi lipsește si îndemânarea. Așa ca..ma bucur de ce vad pe la voi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideile sunt extra dar ce mama delfinilor intergalactici ai cu mine de ma pui la munca? :)) Glumesc, as incerca sa fac macar o chestie din cate ai postat tu, dar mi-e leneeeee.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca as avea si timp, multe as face..... de la o vreme nu-mi mai ajunge timpul, o fi internetul de vina?

    RăspundețiȘtergere
  9. wow chiar foarte interesant. Mi-ai dat cateva idei foarte bune pe care le voi pune in practica foarte curand.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faine ideile. Eu am facut o jucarie dintr-o pereche de blugi. Un fel de monstruleţ. Acum cred ca ideea cu geanta imi face cu ochiul... deci cand o sa am timp o sa ma pun pe cusut daca gasesc si instructiunile

    RăspundețiȘtergere