miercuri, 16 noiembrie 2016

Cum să te îmbraci iarna ca vara? - Hopa sus!



   Hopa sus! Asta îmi spune ceasul în fiecare dimineață, în timp ce eu continui să îl ignor din zece în zece minute. Sună și sună și mie tot nu îmi vine să mă dau jos din pat. Afară este iarnă bine. Pe geam nu văd decât alb, și șoapte nervoase de vânt frământă stratul de zăpadă. Brrr! Dar sub plapumă este vară. Mi-aș pune un șezlong și m-aș imagina la plajă. Căldura „soarelui” m-ar îmbrățișa toată ziua. Ăsta rămâne însă doar un vis frumos și imposibil de realizat. Așa că m-am gândit: cum să fac să îmi pară bine că trebuie să mă dau jos din pat dimineața și să mă îmbrac pentru o nouă zi? Simplu. Voi purta vara, iarna.  

   Nu știu dacă ați ieșit vreodată din casă și ați privit pur și simplu lumea iarna. Eu am făcut acest exercițiu și am descoperit că stăm foarte slab la capitolul imaginație. 90% din siluetele pe care le vei vedea arată ca o anvelopă neagră de fâș. Peisajul este atât de trist încât mi-e mai frig doar privindu-i. Așa că eu am ales să aduc puțină vară în ținutele mele. În continuare am să îți arăt și cum.

Sursa: http://acru.ro/urasc-iarna/



    Vara în picioare


   Iarna nu-i ca vara, dar nici iarna nu mai e ce a fost. De câțiva ani încoace mă feresc mai mult de ploaie decât de fulgii de nea. Așa că cizmele de cauciuc au intrat cu spor în garderoba mea. Îmi amintesc de scenele alea din filme (care nu se întâmplă în veci în lumea reală), în care copii pleoscăie prin belți într-o veselie. Ceva din acel spirit de joacă îl încerc de fiecare dată când încalț aceste cizme Hunter. Ca să ne înțelegem, nu sunt din alea plicticoase. Au un portocaliu obraznic și pițiponcesc, care reprezintă perfect vara. În atmosfera de mormântare de afară, cizmele astea aduc puțină veselie și chef de viață, exact ce îmi place să transmit. 



   Când iarna se enervează rău și o apucă înghețul, eu prefer să am vara pe dinăuntru mai mult decât pe dinafară. Cizmele din piele întoarsă sunt răspunsul la rugăciunile mele. Știai că încălțămintea din piele nu ține de cald la picioare? Cizmele din piele întoarsă însă, reușesc să mențină piciorul cald, iar dacă au și talpă groasă și sunt și îmblănite ești martorul unei invenții divine. Mie îmi place să fie înalte și să aibă și șiret. Cu vara în picioare, pașii mei vor fi remarcați în mulțime, de mine bineînțeles. Dar eu voi umbla pe ritmuri de „Eu vara nu dorm”, și asta nu are cum să treacă neobservat. 



   Floricele pe pantaloni, hai să le adunăm... ba mai bine stai cuminte


   Ca să o spun pe aia dreapta, iarna nu prea se văd multe când ieși afară. Ori apari ca un urs, ori tremuri ca un struț în Antarctica. Dar atunci când soarele se decide să ne pupe asfaltul, renunțăm la blugii clasici și îi înflorim. Eu îi înfloresc la propriu. Îmi place trendul ăsta nou cu pantalonii cu motive florale, și cred că e unul din cele mai bune modalități să aduc vara în ținuta mea. Plus că așa ofer câte o floare cu fiecare pas. 




   Urs polar multicolor


   Ca să evit să mă confunde lumea cu anvelopele Michelin, am ales o geacă de vară, nu una de ski. Nu e nici subțire și nici nu mi-e frig în ea. Este ca și când te-ar îmbrățișa o bezea și te-ar pupa cu 32 de grade Celsius. Are atâtea culori încât soarele se înghesuie printre norii grei numai ca să o admire. Ori eu mă înghesuiam ca să îl văd? Nu mai știu. Important este că altfel mă trezesc dimineața când știu că ies de sub o plapumă, și mă bag sub alta la fel de văratecă. Și dacă aș merge în Antarctica, cred că și ea s-ar topi de dor de vară. 



   Cu vara în cap


   Și la propriu și la figurat. Accesoriile nu se schimbă în funcție de sezon, ele doar se îngrașă, la fel cum facem și noi în timp ce ne îndopăm cu sarmale, cârnați, cozonac, etc. Nu mai purtăm eșarfe, purtăm fulare. Nu mai purtăm bască, purtăm căciulă. Nu mai purtăm pălărie din paie, purtăm pălărie din lână, și aici am vrut să ajung. Nu am găsit toată vara o pălărie care să îmi placă, în schimb am găsit una pentru iarnă. Mi se pare un accesoriu foarte cool pentru acest sezon, și dacă are și boruri largi chiar simt că am vara în cap. Iar când o împerechez cu o pereche de ochelari de soare, nu mă mai interesează ce temperatură este afară, eu sunt la plajă. 



   Ceea ce iubești se reflectă și în modul în care te îmbraci. În momentul de față vara este marea mea iubire, și o sa mă trezesc în fiecare dimineață nerăbdătoare să o scot la plimbare. Hainele nu sunt doar niște cârpe, sunt o modalitate de comunicare. Modul în care alegi să te îmbraci va purta un dialog cu privirile ce se vor așterne peste ținuta ta. Ce își vor spune? Depinde de tine să faci acel dialog interesant, poate chiar de neuitat. Depinde doar de tine dacă acel dialog tacit se va transforma în următoarea întrebare: Îți ador cizmele, de unde le-ai luat? 

    Pentru că îmi este foarte dor de vară, te rog să îmi lași în comentarii care este melodia ta preferată de vară. De asemena, spune-mi cum reușești tu să te diferențiezi prin ținutele pe care le porți. 

               Articol îmbrăcat din dulapul SuperBlog 2016 - Proba 18
 

38 de comentarii:

  1. Pălăriile mi se par minunate! Frumos articol, mult succes îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac cizmele! Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o pereche de cizme din piele intoarsa pe care le ador si le port cu orice ocazie.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma cam infofolesc iarna :)
    si ador bocancii si ghetele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum zici:)) Daor ca te cam saturi si de infofoleala...

      Ștergere
  5. Imi doresc si eu o palarie din lana, iar daca as gasi exact ca aceasta din imagine ar fi bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate, ce-i drept, la noi iernile sunt destul de dure, eu sunt si cam friguroasa, dar de obicei, reusesc sa nu fiu chiar asa anosta si monocroma. Nu mereu. Dar, iti dau dreptate, oamenii se infofolesc iarna parca in aceleasi haine, toti

    RăspundețiȘtergere
  7. PAntalonii cu floricele nu imi plac, rochiile cu impreimeu floral da. Cismele inalte de piele intoarsa imi plac si mie, dar fara siret.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cizmele din cauciuc sunt la moda in Londra, mai ales ca la ei ploua foarte mult tot anul. Si la noi a inceput sa devina o moda, mai ales cele colorate. Daca sunt bine imblanite, tin cald. Pielea trage apa si te uzi, dar astea macar sunt impermeabile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tori Amos - Winter pentru ca vorba stii tu cui "Iarna nu-i ca vara" .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multu mult pentru recomandare. Imi place foarte mult piesa. Se potriveste si cu articolul :))

      Ștergere
  10. Greu cu melodia preferata de vara. Pe ce mi se pune pata in sezon, cam aia devine preferata. Si sunt sanse ca ulterior sa tot uit de ea.
    Ca tinute, incerc sa ma diferentiez aducand ceva original tinutei si nicidecum copiind dupa cum circula trendul. Adica, nu-mi voi lua o anume palarie doar fiindca am vazut ca Adelina Pestritu o poarta :-D.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie in sezonul asta mi s-a pus pata pe o maleta neagra, am zis. Mi-ar placea din casmir.

    RăspundețiȘtergere
  12. Port intotdeauna ce imi place si am grija sa se potriveasca stilului mei. Aleg doar produse de calitate, pantofi de piele, iar iarna am foarte mare grija la vestimentatie.
    Sunt sexy si cu caciula si cizme imblanite, trebuie doar sa stii cum sa le porti.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cizmele negre cu siret sunt super faine! Ma tenteaza :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumosi pantalonii cu model floral, felicitari pentru articol. Cat despre melodia de vara... nu cred ca am una preferata :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac cizmele de cauciuc portoclaii doar ca as prefera o culoare mai neutra pentru ca nu vreau sa atrag chiar toate privirile asupra mea

    RăspundețiȘtergere
  16. Cizmele cu siret m-au fermecat!
    Melodie, iti aduci aminte de ,,Eu vara nu dorm!” Ei, bine , eu de Black Friday nu dorm! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. M-ai cucerit cu alegerile tale! Pantaloni cu floricele nu am purtat niciodată dar îmi voi face curaj!

    RăspundețiȘtergere
  18. Vaaaai cum sunt cizmele Hunter!!! Mai ales culoarea aia, Dumnezeule! Ce-mi faci tu mie Hadasa??? Ma bagi la cheltuieli acum de Black Friday :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E lasa ca acuma e bine. Macr le prinzi la reducere :)) Pupici!

      Ștergere
  19. Interesant joc de cuvinte , foarte frumoase si alegerile , cel mai mult mi-au placut cizmele cu siret.

    RăspundețiȘtergere
  20. cizmele alea din piele intoarsa din dementiale... ce mi ai facut tu mie :))) o sa tot visez la ele

    RăspundețiȘtergere
  21. melodia mea preferata de vara, este avicii, wake me up. Mereu ma vad dansand pe ea la vreun festival, vara pe plaja https://www.youtube.com/watch?v=IcrbM1l_BoI

    Cizmele de piele intoarsa nu sunt deloc pe gustul meu, dar cizmele hunter le ador!!! Imi plac super mult si ma invart in jurul lor de ani de zile. Faza e ca parca mi se par prea barbatesti...nu stui, nu stiu...foarte greu sa ma hotaresc sa imi cumpar o pereche.

    Eu am ajuns la concluzia ca daca mergi peste tot cu masina, poti sa te imbraci cat de colorat vrei, dar daca nu...te faci ca naiba, mai ales daca esti ca un cal si iti stropesti pantalonii pe spate ...cateodata pana la fund! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru melodie. E una din preferatele mamei mele:P. Eu zic sa iti faci curaj si sa iti iei o pereche. Cred ca ti-ar stimula imaginatia intr-un mod foarte dragut :*

      Ștergere
  22. Imi plac foarte mult pantalonii. Acum ca vine iarna trebuie sa ne infofolim cat mai mult

    RăspundețiȘtergere
  23. Ador modelul cizmelor Hunter si palariile. Port palarii mai mult iarna, vara mor de cald si nu suport inca un accesoriu pe cap. Pupici, S.

    RăspundețiȘtergere
  24. Suuper utile sfaturile!! Si ador cizmele alea ��

    RăspundețiȘtergere