luni, 28 noiembrie 2016

De ce să privești cu seriozitate pregătirea mașinii pentru sezonul rece?



       Echiparea și dotarea mașinii pentru iarnă este un pas pe care pur și simplu nu poți să îți permiți să îl sari. Da, costă bani să o dotezi ca la carte și da, îți ia puțin timp să consulți prețurile astfel încât să îți permiți să îți mai iei și de mâncare. Cu toate acestea investiția merită în fiecare an.

     Cu anvelopele de iarna nu e de gluma. Dacă ai anvelope "AllSeasons" nu ai treabă. Dacă însă nu ți-ai schimbat cauciucurile de vară se cam îngroașă treaba. Iarna condițiile de trafic sunt îngreunate de cele meteorologice. Ceața și poleiul îți pot da bătăi de cap, chiar dacă ai cauciucuri de iarnă. Îmi amintesc un episod în care aceste anvelope mi-au salvat viața, mie și tatălui meu. Fix în seara aceea și-a schimbat cauciucurile. În drum spre casă, un tractor a ieșit dintr-o intersecție fără să se asigure și am zburat direct în șanț. Având în vedere că ningea și drumul era ud, dacă nu aveam cauciucuri de iarnă am fi zburat cu ușurință mult mai departe.



    Nu cred că are rost să îți amintesc despre amenzile usturătoare pe care le poți primi. Indiferent de valoarea lor, ele îți vor provoca mereu neplăceri pentru că puteau fi cu ușurință evitate dacă ai fi investit la timp în echipament adecvat.

    De asemenea, dacă știi că starea tehnică a autoturismului tău nu este excelentă, ar fi cazul să începi să îl pui la punct. Nu poți risca nici viața ta, nici a membrilor familiei tale, sau a altor participanți la trafic.

    Dacă achiziționarea pieselor auto ți se pare o corvoadă, ai putea încerca sa le achiziționezi online. Pe site-ul F5auto.ro găsești piese auto pentru orice model de mașină ai avea. Cele mai multe sunt în stoc, pe altele le poți comanda. De asemenea, poți găsi promoții care îți vor ușura puțin sarcina grea a buzunarului.



    Odată ce ai achiziționat o piesa urmează să mergi la un service auto. Cei care se ocupa de magazinul online menționat mai sus, dețin și un service auto sector 3 București. Care sunt avantajele serviciilor lor?



     1. Servicii de calitate. Așa cum atunci când mergi la doctor te aștepți să fii tratat în cel mai bun mod, tot așa aștepți ca mașina ta să se bucure de servicii de calitate. Deoarece acest service este dotat cu aparatură de ultimă generație, lucrările de reparație sau întreținere se realizează mai eficient și în timp util.

   2. Produse de calitate și preț avantajos. Atunci când investești în autoturismul tău cauți să achiziționezi cele mai bune piese la cel mai bun preț. Exact asta încearcă și ei să îți ofere. Beneficiezi de consultanță astfel încât să te bucuri de calitate la preț avantajos.

  3. Transparenta și comunicare. Ai posibiltatea de a urmării ce se întâmplă cu mașina în service din sala de așteptare prin intermediul camerelor de supraveghere montate în service.

   4. Livrare rapidă. Indiferent că ești din București sau din restul țării, livrarea se face rapid și în siguranță. Ai posibilitatea să alegi între livrare prin curier sau poșta română, sau altă modalitate de livrare pe care o preferi. Nu mai e nevoie să mergi tu după piese, vin ele la tine.

    Indiferent de nevoile autoturismului tău, caută mereu să alegi cele mai bune produse și servicii. Condusul este un privilegiu, dar și o mare responsabilitate, așa că asigură-te că mașina ta este în condiții optime de funcționare. Drum bun!

17 comentarii:

  1. O sa notez acest site in agenda pentru orice eventualitate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hadasa, acesta este service-ul unde mergem noi mereu cand avem probleme cu masina, dar si unde o spalam, pentru ca au si spalatorie! Mai cum le stii tu pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  3. DE asta imi parea mie cunoscuta poza, trec pe acolo aproape zilnic :)) Recunosc ca pana acum nu am intrat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am intrat si eu pe acest site , ca stiu ca cumnatul meu avea ceva probleme sper sa ii fie de ajutorce i-am gasit eu aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un service de calitate te scapă de multe probleme și te ajută să te simți în singuranță indiferent de sezon.

    RăspundețiȘtergere
  6. Util articol! Ii voi spune si sotului :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate! Amenzile sunt foarte mari asa ca mai bine cumpar piese de banii aia.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu stiu daca anvelopele all seasons fac fata la fel de bine ca cele dedicate anotimpului. eu doar ce le-am schimbat pe ale mele, merg mai linistita

    RăspundețiȘtergere
  9. Noi ne-am pregatit deja masinile pentru sezonul rece. Pe una din masini am anvelope all seasons, dar cu aceea nu prea circul. Dar pe cealalta am anvelope de iarna luate noi luna trecuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt in urma cu pregatitul pentru iarna al masinii, o sa arunc un ochi pe site, sa vad cu ce ma aleg!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim pentru articol, il informez pe sotul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Si noi ne-am pregatit deja masinile pentru iarna pentru ca nu-I asa "vara nu-I ca iarna"!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Este foarte important sa pregatim masinile pentru sezonul rece pentru a evita multe probleme.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe mine nu m-ai nimerit aici , din pacate nu am tangente cu masinile si tot ce tine de pregatirea lor dar e bine de stiut pentru mine asa , atunci cand o sa am nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper sa nu am nevoie prea curand sa merg in service cu masina ca de fiecare data cand ajung ma usuca de bani. Dar este bine sa stiu de exsitenta acestuia

    RăspundețiȘtergere