marți, 29 noiembrie 2016

Review - Ceai Wow Tea


    Doamne de când nu am mai scris un review!  Dar I'm back! Azi o să vă spun părerea mea despre ceaiul Wow Tea. Acum câteva săptămâni l-am primit spre testare, iar experiența mea cu acest ceai a fost foarte plăcută. În continuare o să vă povestesc de ce cred că acest produs își merită banii. O să iau informațiile pe rând începând cu ambalare, conținut, aspect, aromă și efecte.

    Livrare și ambalare


    La capitolul livrare pot să vă spun că produsul a sosit întreg și nevătămat. Nu aș putea să vă spun în cât timp ajunge, pentru că nu eu am pus comanda. În orice caz nu depășește o săptămână. Ambalajul este minimalist, simpatic și econom din punct de vedere spațial. Încape cu ușurință unde vreți voi să îl puneți. Eu am primit varianta Detox care mi-a prins foarte bine pentru că nu îmi doream să slăbesc. Este închis ermetic cu un zipper șmecher, astfel conținutul rămâne uscat și proaspăt.




    Conținut

 
   Din punctul meu de vedere, conținutul face toți banii. Ai putea spune: e tot una dacă mă duc și îmi cumpăr din magazin sau farmacie un ceai la 2,4,5 10 lei. Nu, nu e tot una. Una este să arunci în apă un plic de "ceai", să învârți de două ori cu lingurița, să arate și să miroasă frumos pentru că are tone de coloranți și arome, și alta e să iei cu lingura plante uscate dintr-o pungă, pe care le poți pipăi, pe unele le poți admira, de altele te vei mira gândindu-te ce doamne or mai fi și astea.

   Ceaiul este un ansamblu armonios de plante menit să îți ofere o cură de detoxifiere. Ceai verde, fructe de păducel, mate (nu matematică), pu-erh (știu că nu ai mai auzit de așa ceva), semințe de mărar (nici măcar nu știam că le poți pune în ceai), vicia ervilia, rooibos, borchak și cimbru. Știu că atunci când citești ingredientele unui produs alimentar, când ajungi la cuvintele care se citesc greu sau pe nu le înțelegi, le și etichetezi ca fiind chimicale. În majoritatea cazurilor ai dreptate. În cazul acestui ceai, denumirile pe care nu le cunoști sunt plante adevărate, e suficient un search pe Google. Vei găsi imagini cu plante, nu cu o reacție chimică.



     Aspect și aromă


    Ceaiul arată că o partitură de plante care își dezvăluie simfonia în momentul în care este infuzat. Aspectul plantelor este deseori interesant. Cel mai mult m-au pasionat niște mini-castane. Nu știu cum le zice dar mie mi s-a părut că seamănă cu niște castane. Se prepară ușor. În 500 ml de apă se pun 5 grame de ceai, adică aproximativ o lingură. Se lasă la infuzat aproximativ 5-7 minute și se consumă cu 20 de minute înainte de masă.



    Aroma este deosebită și foarte plăcută. Nu aș putea să îi găsesc corespondent deoarece ea este rezultatul unic al combinației de plante. Ideea e că este ușor de consumat, ba chiar îți face plăcere, chiar dacă nu este îndulcit.


    Efect


   Ei bine aici nu pot să vă spun prea multe din propria experiență. Produsul promite să îți ofere o detoxifiere, să te simți mai bine după ce consumi ceaiul, poate să și slăbești 1, 2 kg. Sunt sigură că asta face. La urma urmei, este compus din plante adevărate care au fiecare un efect benefic asupra corpului. Dacă îl consumi asă cum îți propun ei, de 2-3 ori pe zi înainte de masă, este foarte probabil să observi efecte benefice asupra corpului tău. Din păcate, eu nu am putut urma aceasta cură pentru că în perioada testării m-am bucurat să fiu răcită bocnă și să am o minunată criză la fiară.

   Ce vă pot spune însă este că ceaiul are un efect relaxant, mie asta mi-a transmis, deși poate la fel de bine să fie și energizant. Depinde în ce scop îl consumi. Dacă te aștepți ca ceaiul acesta să radă kilele de pe tine, nu o să o facă. Degeaba îl bei înainte să te desfătezi cu niște sărmăluțe, niște cârnăciori, o porție bogată de cartofi prăjiți. Ceaiul poate susține pierderea în greutate, dacă este consumat conform instrucțiunilor, și dacă este însoțit de un regim alimentar sănătos și exercițiu fizic. Fără astea nu se poate.



    Cred că produsul costă în jur de 50 de lei pe site-ul lor. Chiar cred că își merită banii. Bineînțeles, e trist că e nevoie să cheltuim, aparent, mult pentru produse de calitate, dar dacă e musai, cu plăcere. Eu am avut o experiență plăcută cu acest ceai. Ceea ce trebuie să rețineți este că e ceai pe bune, nu e apă de ploaie, are rezultate dacă este folosit corespunzător.

    Azi aveți liber la comentarii. Lăsați-mi întrebări, răspunsuri, păreri, aberații, ce vreți voi! Pupici!

 

35 de comentarii:

  1. Am vazut atata reclama la acest ceai, iar eu inca nu l-am incercat:)))
    Trebuie ... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu mi-a placut deloc. nici nu am slabit vreun gram de la el. asa ca nu o sa-l mai cumpar in veci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca slabesti de la el, asa cum am sus si in articol. Cred ca poate sustine o dieta, dar, in principal, ceaiul asta iti face un dus pe dinautru..

      Ștergere
  3. WOW! Ce de plante acolo! Se vede ca-i natural totul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt atat de constiincioasa cand vine vorba de ceaiuri, mai ales pentru cele care mai trebuie sa folosesc si strecuratoarea :( N-am gasit pe nimeni care sa ma serveasca ori de cate ori e nevoie

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar sunt curioasa daca te-ar ajuta la slabit, chiar si 1-2 kile, tot ar fi bine.
    Insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa! Ajuta la slabit atata timb cat mananci cumpatat si faci exercitii, altfel nicio sansa

      Ștergere
  6. la cum arata ,,ierburile,, acelea uscate nu prea m-ar tenta, dar am inteles ca este delicios la gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plicurile de ceai sunt mai tentante? :)) E delicios, foarte :)

      Ștergere
  7. Intotdeauna ceaiurile din plante naturale are un gust aparte, care nu este placut de toata lumea. Inca nu l-am incercat pe cel de la WOW Tea, dar sunt foarte curioasa de procesul de detoxifiere. Pentru asta sigur l-as cumpara :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie nu-mi plac ceaiurile...am baut atata ceai dupa ce am nascut...ca nu mai vreau sa il vad. Dar suna interesant descrierea ta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix asa eram eu cu iaurturile dupa ce am fost operata de apenticita :)) Nici nu voiam sa aud de Activia. Acum imi cumpar iaurt la galeata. You never know! ;)

      Ștergere
  9. Sotul meu e bautor de ceai, il recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place ceaiul WowTea. Noi avem si multe sortimente de plante culese din padure de noi si uscate. Dar combinatia wow tea e dementiala, in plus nu am reusit sa fac rost de toate sortimentele de plante din care se poate face un ceai bun.

    RăspundețiȘtergere
  11. L-am incercat si eu, ba chiar mai am o punga.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau si eu cat mai mult, poate vine mosul si la mine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi se pare scump. Mi se pare trist ca dau banii pe sucuri si ma zgarcesc la ceva care banuiesc ca e folostiro corpului, adica sigur e mai folositor decat sucul meu, dar ... am pitici pe creier. Sucul imi place, ceaiul nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh nu te descuraja. Cunosc si persoane care au altfel de pitici, in sensul ca investesc milioane in remedii miracol aiurea. Important e sa pastrezi un echiliblu ;)

      Ștergere
  14. Sunt putin reticenta la tot ce este nou si necunosut. Nu am fost niciodata o persoana grasa ci poate cu cateva kilograme in plus dar recunosc ca imi este teama sa incerc ceaiuri de slabit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ceai de slabit, e detox. Presupun ca bei ceai verde oricum. Eu am 45-50 de kile si nu am slabit un kil de la ceai, pentru ca nu am vrut, bineinteles.

      Ștergere
  15. Eu sunt un mare fan al ceaiurilor detoxifiante, ma ajuta la digestie si la o stare de bine a organismului. Pe acesta nu l-am incercat inca. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Din câte am citit este asemănător cu ceaiul verde.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu mi-am dat comandă de Black Friday de un pachet întreg, WORLD of Welness BOX, l-am prins chiar bine la 99 RON, și luni ar trebui să ajungă. Sunt foarte curioasă de rezultat, mai ales că vreau să-l țin ca la carte regimul sugerat de ei.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am auzit de acest produs dar avand in vedere ca eu incerc mai mult sa ma ingras , nu mi-ar fi de folos.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am vazut si la alte fete acest ceai, eu inca nu l-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am tot vazut ceaiul asta peste tot insa nu l-am incercat. Am inteles ca are gust bun dar un ceai nu va contribui efectiv la slabit, nu are cum. Poate o fi diuretic si de aici se explica scaderea dar e doar apa, cand slabesti trebuie sa reduci din grasime si un ceai nu are cum sa faca asta.

    RăspundețiȘtergere
  21. Trebuie sa incerc si eu unul din ceaiurile astea, ca am auzit de ele la greu. Ma gandesc sa il incerc pe cel pt imunitate ca tot e vremea rece..

    RăspundețiȘtergere
  22. Am tot auzit despre ceaiurile astea. Eu sunt adepta ceaiurilor naturale si cu mare drag il consum pe cel de menta, din gradina mamei prietenului meu, bineinteles fara zahar. As fi curioasa sa incerc unul pt imunitate

    RăspundețiȘtergere
  23. doar lucruri bune am auzit de produsul asta :) spor la slabit

    RăspundețiȘtergere
  24. L-am incercat si eu! Foarte bun la gust si chiar s-au vazut rezultatele!

    RăspundețiȘtergere
  25. L-am folosit si eu, si face minuni doar daca e asociat cu o dieta echilibrata.

    RăspundețiȘtergere
  26. Atata reclama are ceaiul asta, ca zau de nu l-as cumpara si eu, daca nu as avea stocuri intregi de ceai ...

    RăspundețiȘtergere