vineri, 25 noiembrie 2016

Stil+Stil=Personalitate - Cât de bun ești la matematica fashion?


    Eu și matematica nu am fost niciodată prietene bune. Mereu mi-o lua înainte și nu mai apucam să o înțeleg. Un tip de matematică însă, îmi este tare dragă și o stăpânesc la perfecție: matematica stilului. Matematica asta nu are numere și nu are rezultate corecte sau incorecte. De fapt, singurul răspuns corect este cel care îți place. Ceea ce mă definește pe mine din punct de vedere vestimentar este suma mai multor influențe. Pe toate le-am calculat cu chibzuință, le-am măsurat și le-am adunat astfel încât rezultatul să fie unic. Vă invit să parcurgem povestea unor exerciții pline de stil.

   Old+New= Stil echilibrat și plin de poveste



    Cred că nimic nu a avut o influență mai mare asupra stilului meu vestimentar ca femeile din anii `40-`50. Ceva din drăgălășenia lor combinată cu eleganța pe care o păstrau până și în bucătărie, m-a făcut să mă îndrăgostesc iremediabil de stilul lor. Cred că ele sunt vinovate pentru dragostea mea pentru pliseuri și fustele cloș, pentru cămășile cu fundiță și sandalele cu breteluță. Atunci când port haine care se aseamănă cu acea perioadă simt că fac parte din tabloul lor și că aduc în prezent un strop de farmec al unor vremuri de mult uitate.



    Chiar dacă aș vrea, nu mă pot îmbrăca în totalitate ca o bunicuță. De aceea încerc să mixez fascinația trecutului cu franchețea prezentului. Astfel păstrez o ținută echilibrată, dar nu plictisitoare, mai mult ca orice, o ținută care să îmi reflecte personalitatea.


     Casual+Elegant= Toți ochii sunt pe tine


    Unele combinații dintre lucruri diametral opuse sfârșesc prin a naște fabulosul. Așa mi se pare și combinația dintre stilul casual cu cel elegant. Nici prea relaxat, nici prea pompos, dar de mare efect. Ca să ne înțelegem, nu am preferat mereu acest stil. Până acum câțiva ani, ieșeam afară doar în blugi, pantofi sport și un tricou. Dacă era iarna era și mai bine: cizme, geacă, blugi și șapcă.

    Cred că schimbarea pozitivă a survenit în urma influenței mamei mele. Nu are ea un stil vestimentar spectaculos, dar are un stil de a cicăli absolut covârșitor. Ani de zile mi-a tot spus:
   
    - Mai dă-ți și tu cu niște ruj!
    - Nu uita să îți pui cerceii!
    - Să nu te mai văd cu fusta aia! Ia-ți și tu fusta nouă că nu degeaba ți-am luat-o!

    În cele din urmă, insistența ei a dat roade. Acum ador să combin blugii cu cămăși elegante. Îmi place să port tocuri, nu prea subțiri și nici prea înalte ce-i drept. Iubesc să îmi accesorizez ținuta cu detalii „finuțe”, cum îmi place mie să le spun. Am combinat preferințele mele cu sfaturile ei. Au rezultat ținute în care mă simt confortabil, dar care nu dau dovadă de neglijență, și care atrag respectul și privirile celor din jur.



     Eu+Haine= O poveste unică


   Hainele fără oameni sunt doar simple și triste îmbinări de ațe. Hainele de pe un umeraș doar atârnă, nimic mai mult. Odată ce am înțeles asta, mi-am dat seama că orice articol de îmbrăcăminte are nevoie de un element esențial pentru a arăta bine: EU. Depinde doar de mine să le „influențez”, să le ajut, să le combin în așa fel încât ele să îmi flateze personalitatea și să spună o poveste despre mine. Îmbrăcămintea se numără printre puținele lucruri fără viață care te pot face să arăți mai viu, care pot să îți învioreze ziua și care îți pot anima imaginea în fața celorlalți. Dacă va reuși să facă toate aceste lucruri depinde doar de modul în care combini piesele vestimentare cu personalitatea ta.

    Hai să îți arăt cum fac eu. În mod normal nu aș purta niciodată o bluză crop top cum e cea de la Guess Jeans. Dar cu o cămașă lungă pe dedesubt, cu o pereche de jeans Lee și o geantă cu detalii statement, ar fi foarte ușor de purtat, ba chiar mi s-ar potrivi.



         Astăzi ai mii de opțiuni din care poți alege, și poți face chiar mai multe combinații astfel încât să te îmbraci într-un mod în care să te reprezinte. Lasă-te influențat de mediul în care ai crescut, de oamenii pe care i-ai cunoscut și de cei pe care ai fi vrut să îi cunoști, de valorile pe care le-ai dobândit. Suma acestor lucruri va rezulta în ceva unic, pentru că are un termen unic: TU.


Asta ar fi suma stilului meu. Nu v-am mințit, chiar sunt vintigoasă 


      Aștept să îmi spuneți în comentarii ce sau cine v-a influențat stilul vestimentar și care este rezultatul matematicii stilului vostru. 
 
                      Articol influențat vestimentar de SuperBlog 2016 - Proba 22

20 de comentarii:

  1. Nici mie nu mi-a placut matematica drept dovada nici acum nu mi-am descoperit stilul propriu dar invat zi de zi despre asta si despre mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma pot lasa influentata de nimeni. ceea ce mi-ar placea, nu mi se potriveste, iar ceea ce mi se potriveste, nu imi place. Asa ca incerc eu singura sa imi peronalizez stilul vestimentar( si nu numai )

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac tare mult alegerile tale ! Le-as purta pe toate , ma reprezinta

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac alegerile tale, practice si usor de purtat :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am scris cu picioarele, nu cu mainile :))
      Ziceam ca mie imi place stilul casual-chic, dar si cel vintage!

      Ștergere
  6. matematica fashion? hmmm, o sa ma gandesc la asta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super, imi plac toate, intr-un fel sau altfel se imbina perfect cu gusturile mele vestimentare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu credeam ca nu-mi mai trebuie matematica....

    RăspundețiȘtergere
  9. eu sunt mai mult pe stilul nou, nonconformist, nu ma prea atrag elementele vintage. ma inspir doar din mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma gandesc ce sa adun, ce sa scad ca sa obtin ceva extra!
    Super articol, succes la SB!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte inspirate aceste combinatii, recunosc ca sunt impresionata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu si matematica, baba si mitraliera :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar că ne-am nimerit! Fustița vișinie o combinasem și eu cu aceeași bluză, dar am renunțat la poză, m-am gândit că am pus suficiente. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cand vine vorba de fashion matematica mea paleste :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. La matematica imi da cu virgula :P foarte interesante alegerile tale, draga mea! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  16. I primul colaj nu mi-au placut pantofii. Par batranciosi sau nu sunt deloc pe stilul meu dar al doilea colaj este superb. Ai punctat perfect la acel top. Nici eu nu as putea sa il port ca atare dar cu o bluza pe sub el s-ar vedea perfect

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place la nebunie combinatia casual + elegant, este fix pe stilul meu! :D

    RăspundețiȘtergere