miercuri, 30 noiembrie 2016

De azi sunt specialist în publicitate online


   Pardon! Doar azi și sunt mai mult amator decât specialist. Adevărul este că mereu am crezut că pot crea o campanie de marketing mai bună decât cele care există deja. Nu odată mi s-a întâmplat să văd un banner sau o reclamă la TV și să îmi spun: „Pentru reclama asta, nici nu mă apropii de produsul vostru”. Așa că azi m-am decis să îmi fac de cap și să pornesc o campanie de marketing online.


     La ce fac reclamă?


   Știi momentul acela când pierzi autobuzul și îl poți vedea cum merge fără tine? Sau atunci când s-a cumpărat televizorul pe care îl voiai de Black Friday, fix înainte să îl bagi în coș? Ori atunci când e 23:50, tu vrei să îți înscrii articolul pentru SuperBlog, dar calculatorul tău se decide să treacă pe viteza melcului relaxat sau îngheață cu totul fix în momentul acela?

    Îți amintești ce sentiment de frustrare ai avut în acel moment? „Ah! Dacă aș fi fost mai rapid cu două minute”. Exact acest sentiment l-aș exploata pentru a-ți vinde un credit rapid.

Sursa: https://goo.gl/hNJ2mz


    Cea mai bună strategie de marketing - Sensibilizează inima!


   Cum te-aș convinge că ai nevoie de un credit rapid? Din experiență știu că oamenii au cele mai determinate reacții când le este sensibilizată inima. Inima este ca un glob cu zăpadă. Poți să te uiți la el ore în șir, poți să îi vorbești, poți să îi și cânți. Abia când îl vei scutura va avea o reacție și va deveni cea mai bună versiune a sa. E la fel și cu oamenii. Trebuie să le scuturi inima ca să obții o reacție.

    Cred că ceea ce va îndemna o persoană să solicite un credit rapid este ceea ce simte când afirmă: „Fix asta e problema mea! Reclama asta chiar mă înțelege. De unde a știut?”. Când dai impresia că îl înțelegi pe om, acesta va fi mai receptiv la mesajul tău. Așa că acesta ar fi unul din principiile pe care mi-aș structura campania publicitară.

     Cum și unde promovez?


  Blogger fiind, sunt din ce în ce mai conștientă de impactul pe care îl are mediul online asupra consumatorului. Așadar, aș lansa o campanie de marketing online. Și, pentru că am încredere în colegii mei bloggeri, aș alege spațiul lor online pentru a promova creditul rapid.

   Mediul online este cel mai potrivit. Oamenii s-au obișnuit să caute pe Internet soluții la problemele lor. Creditul rapid poate fi răspunsul la căutarea lor. De exemplu, ce faci când computerul se strică sau este prea lent pentru a susține nevoile tale? Nu îți poți permite să rămâi fără calculator, dar nici să îți cumperi unul nou. Cei de la AVBS Credit pot oferi un microcredit de până în 1500 de RON. În doar câteva ore se poate aproba creditul doar cu buletinul, fără să fie nevoie de adeverință de venit. De aceea am ales următorul slogan pentru companie: AVBS Credit te crede pe cuvânt! Cu acest ajutor la îndemână problema se rezolvă repede.

    M-aș folosi de bloguri de nișă pe care aș pune bannere speciale. ArenaIT.net este un blog ce prezintă noutăți din tehnologie. Cam tot ce e nou e și foarte rapid, și nu prea poți să îți permiți să rămâi în urmă. Aș folosi acest banner pentru a sensibiliza o persoană care vizitează blogul de pe un dispozitiv cu probleme.


       În ultimii ani călătoriile s-au transformat din moft în nevoie. Lumea călătorește din ce în ce mai mult, iar destinațiile sunt din ce în ce mai interesante. La fel și prețurile. Un city break poate fi soluția ideală pentru cineva care vrea să evadeze din cotidian. Pe blogul ExTraViTa.ro aș pune următorul banner, exploatând dorința firească a oamenilor de a călătorii și de a cunoaște locuri noi.


      Pe SexulSlab.ro, care este o revistă online pentru femei, aș pune chiar două bannere. Unul pentru bărbați și unul pentru femei. Deși nu vor să recunoască, bărbații scotocesc adesea blogurile feminine pentru a afla secretele doamnelor. Uneori caută să le înțeleagă mai bine, alteori să le împace. Bannerul de mai jos ar intriga puternic atenția unui bărbat. S-ar putea folosi de un credit până la următorul salariu pentru a-și repara boacănele. Când e vorba despre femei, situația este mai mult decât urgentă.


      În cazul femeilor m-aș folosi de ceea ce iubesc ele cel mai mult: hainele. Le-aș oferi o soluție reală în cazul în care au un eveniment foarte curând. Deși femeile au mereu dulapul plin, tot nu au cu ce să se îmbrace. Mai ales atunci când salariul se lasă mult așteptat, un credit rapid este de mare ajutor.


       Personal, aș folosi un credit rapid pentru a ajunge la Gala SuperBlog care are loc în București anul acesta. Am cunoscut oameni minunați în cadrul concursului, pe care m-aș bucura să îi cunosc în offline. De la Baia Mare până la București însă este cale lungă și cam costă. Așa că, un credit rapid m-ar duce degrabă la Gală.

     De obicei, ne gândim că un vis se poate împlini în ani de zile. Odată ce ne convingem de acest lucru, visul nu face altceva decât să se îndepărteze și mai mult de noi. În cele din urmă se năruie. Depinde doar de noi dacă vrem să ne îndeplinim cu adevărat visele, iar în cele ce am dezbătut mai sus am observat că ele se pot îndeplini, chiar foarte repede. Tu cât de repede vrei să ți se împlinească visul?


    Ultimul articol scris pentru Superblog 2016 - și cel mai drag!

22 de comentarii:

  1. interesante strategii :) trebuie puse in practica zic eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant mod de a convinge omul sa apeleze la creditul salvator. Si la faza cu functionarea laptopului ca mersul melcului, ma cam regasesc si eu in prezent. Numa' zic :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nici macar nu esti pe un blog de IT. Mission accomplished!

      Ștergere
  3. Doar daca mi-as dori ceva super urgent si nu as avea bani, atunci da,as apela la un credit rapid.

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant! nici eu nu pot spune ca-s adepta creditelor rapide, doar in situatii de urgenta majora

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu se stie niciodata cand ai nevoie, succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eheee, la teorie sunt as si eu!! :)
    Practica ma omoara, insa! :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca ar fi bine sa te gandesti la o cariera in acest domeniu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad ca te pricepi nu gluma :)) , interesant articol.

    RăspundețiȘtergere
  9. As apela si eu la credite rapide dar in caz de urgenta, dar pana atunci stam destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este bine de stiut. E tare greu sa ai nevoie de cativa bani pana la salariu si sa nu stii unde sa apelezi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cam evit creditele rapide, dar daca am nevoie urgent, atunci prefer un credit decat sa intru in belele cum fac altii apeland la persoane neautorizate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi plac ideile tale, sunt faine și sloganurile. Felicitări! Hai la Gală! 😃 Și baftă multă! 😊

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu doresc nimanui sa apeleze la credite rapide. Platesti pe urma mai mult decat dublu.

    RăspundețiȘtergere
  14. La teorie ma mai pricep dar practica nu este la fel ca in carti asa ca la acest capitol mai am de lucrat

    RăspundețiȘtergere
  15. O campanie de bannere creative, pe înțelesul tuturor și care să acopere o gamă largă de nevoi personale, ar putea fi foarte eficientă. Am putea să o extindem pe Facebook, dar și pe Google, prin adwords.
    Mulțumim pentru articol și mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  16. mie mi se pare ciudat ca, atunci cand scrii despre credite si imprumuturi, toti zic ca ei nu fac, nu ar face... Atunci cum se face ca atatia oameni au credite?

    RăspundețiȘtergere
  17. Un articol util si interesant, dar eu nu stiu daca as lua vreun credit. Ma tem...

    RăspundețiȘtergere