marți, 1 decembrie 2015

Accept the #chicprofilechallenge!



   Dragele mele azi vă propun o postare mai diferită, o postare în care vreau să vă vorbesc despre obiectivele mele pentru această luna şi despre o iniţiativă  care pe mine m-a încântat. Vorbesc despre #chicprofilechallenge. Tavia, deţinătoarea blogului Chicprofile, o blooggeriţă cu ani de experienţă care işi câştigă existenţa din blogging, a ţinut o sesiune pe Periscope despre blogging în România, care sunt lipsurile mari ale vieţii de blogger în Romania şi ce putem face ca să îmbunătăţim blogosfera noastră.





    Am fost foarte încântată să aud părerile ei deoarece, fiind blogger începător, căutam de ceva vreme unele răspunsuri la veşnica întrebare: cum să am un blog mai bun, ce trebuie să fac ca să îmi cresc blogul, la ce să mă aştept de la blogosfera românească? Toate răspunsurile le-am aflat de la ea. Tot ea a lansat o provocare pentru toate bloggeriţele pentru luna decembrie. Şi anume pe parcursul întregii luni decembrie, fiecare bloggeriţă care acceptă provocarea, va trebui să scrie pe blog mai des decât de obicei. Aşadar, veste bună pentru voi, luna decembrie mi-am propus să postez în fiecare zi pe blog, cel puţin un articol.

   Cu această ocazie vreau să vă mulţumesc tuturor celor care îmi urmăriţi bloggul, vă mulţumesc pentru comentarii, mulţumesc pentru suţinerea pe pagina mea de Facebook şi vă invit să mă urmăriţi şi pe Instagram. Înseamnă mult că vă implicaţi. Dacă până acum nu prea aţi avut ce citi la mine pe blog, pentru că, cel puţin în noiembrie, am postat destul de rar, luna aceasta în fiecare zi veţi avea un articol nou de citit.

    Bineînţeles că voi avea nevoie de ajutorul vostru. Aş vrea să îmi spuneţi în comentarii ce tip de postări aţi vrea să vedeţi pe blogul meu, ce credeţi că aş putea îmbunătăţii. Apreciez mult fiecare comentariu.

   Pentru toate bloggeriţele care vor să afle mai multe despre această provocare, sau doresc să o accepte, puteţi vedea toate informaţiile în filmuleţul de aici, precum şi dacă vă înscrieţi pe grupul #chicprofilechallenge de pe Facebook.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu