joi, 3 decembrie 2015

Review - Gloves in a bottle - First Impression



  Acum ceva vreme am avut ocazia să încerc două mostre din loţiunea Gloves in a bottle. Mi-a plăcut mult, am inclus-o şi în preferatele lunii noiembrie. Acum vă vorbesc mai mult despre prima impresie ce mi-a lăsat-o, pentru că nu am putut să o folosesc suficient de mult încât să îmi fac o părere definitivă despre ea.


  Gloves in a bottle este o loţiune protectoare. Pe site-ul lor puteţi găsi mai mult informaţii şi detalii despre ea. Pe scurt este o loţiune care tratează pielea uscată, crăpată, şi diferite alte afecţiuni patologice ele pielii. Eu am folosit-o pe mâini, dar se poate folosi pe tot corpul, inclusiv pe faţă. Loţiunea promite să funcţioneze ca o pereche de mânuşi, dar fără efectul nedorit pe care îl dau substanţele chimice din mânuşi. Astfel după aplicarea şi absorbţia completă a produsului în piele, ar trebui să poţi lucra fără să fie nevoie de mânuşi şi mâinile tale vor fi protejate împotriva substanţeor chimice.



   Ce mi-a plăcut cel mai mult la această loţiune este faptul că nu conţine parfum, coloranţi sau substanţe toxice. În ultima vreme am avut experienţe foarte neplăcute cu diferite parfumuri, aşa că mă îndrept înspre produsele ce au un parfum foarte discret sau deloc. Din acest punct de vedere mi-a plăcut mult. Un alt lucru care mi-a plăcut este faptul că se absoarbe extrem de  repede şi bine în piele. Nu trebuie să aştept 10 minute ca să se absoarbă. În maxim un minut s-a absorbit complet. Nu e lipicioasă şi îmi place că în contact cu apa nu se simte. Nu ştiu dacă ştiţi senzaţia pe care o ai când încerci să speli uleiul de pe mână cu apă rece. Devine lipicios şi e oribil. Asta simt uneori cu unele creme când folosesc apă la scurt timp după aplicarea cremei. Ei bine cu această loţiune nu am avut nicio problemă de acest gen.



   Aş fi vrut să o folosesc mai mult. Am pe palme la baza degetelor nişte bătături mai pronunţate de care speram să scap. Sau mai dus, dar nu complet şi mi-ar fi plăcut să am mai mult produs. În schimb hidratează şi catifelează pielea foarte bine.

 Nu uitaţi să îmi spuneţi dacă aţi încercat această loţiune, dacă merită cumpărată în fullsize. De asemenea, aştept să îmi spuneţi ce alte articole mai vreţi să vedeţi la mine pe blog. Mâine ne vedem cu o nouă postare. Vă pup! 

#chicprofilechallenge

2 comentarii: