vineri, 4 decembrie 2015

Tag de toamna



   Păi nu îmi este mie foarte dor de toamnă? Ba da, îmi este, chiar dacă nu a trecut de mult timp. Azi a fost vreme faină şi mi-a amintit de toamnă, aşa că mi-a venit un chef năprasnic să scriu despre ea. Nu cred că mai este cazul să vă mai spun ce mult îmi place. E suficient să vă spun că abia aştept anul viitor ca să fie iară toamnă. Vinovată pentru acest articol este şi Ştefana care are blogul În lumea Ştefanei, aşa că treceţi neapărat şi pe acolo.Ok astea fiind spuse să vedem întrebările.

   Care sunt accesoriile preferate în această toamnă?

    Toamna asta am primit cele mai frumoase bijuterii de pe planetă. Este vorba de bijuterii handmade, lucrate în stil vintage cu flori presate şi răşină. Eu mor după orice vintage, şi toamna asta s-au potrivit perfect. Dacă vreţi să vă vorbesc mai mult despre ele să îmi spuneţi, o să le fac atunci un articol separat.


 

     Care este lumanarea preferata pentru aceasta toamna?

      Din nefericire aici nu pot să vă dau un răspuns. Eu sunt genul de persoană care aprinde lumânarea atunci când se ia curentul. Dar mă ineresează să încep să dezvolt o dependenţă faţă de lumânările parfumate, aşa că vă aştept cu sugestii. 

     Care a fost oja preferata in aceasta toamna?

     Nu am avut o ojă preferată, mai degrabă o manichiură preferată. Nu e ea prea tomnatică, dar am fost foarte bucuroasă să o port toamna asta. 


  Care este bautura preferata in aceasta toamna?

    Ceai, clar! Am băut mult ceai pentru că îmi place multă şi mă relaxează enorm. Îmi place căt mai aromat şi mai fierbinte. Preferatul meu a fost cel de cireşe negre toamna aceasta. 

 Care este cartea preferata din aceasta toamna?

   Nu o să folosesc scuza cu "nu am timp". O să o folosesc pe aia cu "nu am răbdare". Eu am fost şi sunt o mare iubitoare de lectură. Citesc, dar nu beletristică pentru că nu prea mai am răbdare. Ce se scoate acum, cărţile moderne nu ma tare încântă şi nu îmi vine să investesc timp în ele. O carte foarte bună peste care am dat toamna asta este "Do the work!". Este o carte în engleză de Steven Pressfield. Eu o am în format electronic. V-o recomand din tot sufletul pentru că este o carte cu un impact motivaţional fantastic. 


 Ce melodie ti-a placut toamna aceasta?

   Trupa mea de suflet a lansat toamna asta un album nou. E vorba de Alternosfera - Hausoleum. ÎI ador pur şi simplu şi nu cred că işi puteau alege un moment mai bun pentru a lansa un aşa album decât această toamnă. Aceasta e preferata mea: 


 Care a fost rujul preferat in aceasta toamna?

     Rujul meu preferat a fost de fapt un luciu de buze de la Flormar, pe care l-am inclus recent în preferatele lunii noiembrie.

  
   

  Ce iti place cel mai mult la toamna?

   Cel mai mult îmi place peisajul multicolor, apusurile de soare, aroma discretă de fum în aer şi senzaţia subtilă de răcoare în obraji. 

   Ce astepti cu nerabdare de la sezonul acesta?

   Aştept cu nerăbdare merele roşii, strugurii, perele, nucile. Fructele în general sun demenţiale toamna. Aştept toamna ca să mănânc dovleac dulce. Aştept toamna ca să mă joc în frunze, dar mai ales ca să le dau foc, pentru că sunt o mică piromană. 
    

 Care parfum a fost preferatul tau in aceasta toamna? 

   Apa de toaletă Eclat Femme Weekend, mi-a plăcut pentru că nu are o aromă foarte puternică, nu e prea dulce şi nu mi-a dat dureri de cap. 

   Astea au fost răspunsurile mele. Aş mai putea face încă zece tag-uri legate de toamnă pentru că sunt obsedată. 
    Mi-ar plăcea să citesc răspunsurile şi pe blogurile For the love of beauty şi  Ştrumfette. Fetelor grăbiţi-vă pentru că iarna intră repede în drepturi şi nu mai puteţi să îl faceţi. Pe voi vă pup şi ne vedem mâine cu o nouă postare. 

#chicprofilechallenge 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu