duminică, 13 decembrie 2015

Have Fun Sunday



  Salut! Este o duminica frumoasa, soarele straluceste, pasarile ciripesc e o vreme minunata... Glumesc. E iarna, dar totusi destul de cald, dar eu tot stau imbracata ca afara in casa, si nu exista lucru in lumea asta care sa-l urasc mai tare ca frigul.

  Trecand peste problemele mele, astazi v-am pregatit ceva de care sunt foarte incantata, pentru ca aceste filmulete vin de la canalul meu preferat de YouTube Good Mythical Morning


   Uitati aici cele mai ciudate manichiuri, desii eu nu le-as zice asa. Mai degraba sculpturi sau ceva, cel putin mie asa mi se par unele:



  Multi oameni isi modifica corpul in diferite moduri pentru a arata bine in ochii lor, dar acestea cred ca au ajuns putin la extrem:

  Sper ca v-a placut aceasta postare, nu uitati sa va lasati parerea despre aceasta postare in comentarii.

  Luiza's out!

  #chicprofilechallenge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu