duminică, 20 decembrie 2015

YoutubeCrush #1 - RoFashionEmi



   Salut dragele mele. Azi mă simt mai bine deci postez. Poate vi se pare ciudat titlul postări, va spun imediat despre ce este vorba. Eu sunt o mare amatoare de YouTube, atât doar că nu fac şi eu filmuleţe...încă... . De aceea se întâmplă să descopăr canale care sunt foarte faine şi merită urmărite, bineînţeles din sfera de beauty şi fashion. În această nouă serie de articole, vreau să vă vorbesc despre canale de frumuseţe şi modă, din România, care, spun eu, merită atenţia voastră şi merită urmărite.

    Această rubrică îşi face debutul cu canalul RoFashionEmi. Emi este o femeie foarte ambiţioasă, care lucrează din pasiune. Cel mai mult la canalul ei îmi place diversitatea şi faptul că găseşti tutoriale şi idei noi. Puteţi găsi acolo, pe lângă proiecte DIY foarte faine şi simple, clipuleţe amuzante şi clipuri din categoria Tips and Tricks. Pe lângă canalul de Youtube mai are un magazin online cu nişte bijuterii foarte drăguţe. Mai jos vă las trei din clipuriele mele preferate de pe canalul ei. Enjoy! Vă pup!


#chicprofilechallenge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu