duminică, 6 decembrie 2015

Have Fun Sunday: Sister Edition



  Bună dragele mele! Am un anunţ pentru voi. Începând cu ziua de azi, fiecare postare de duminica va fi scrisă de sora mea. Ea se numeşte Luiza, are 13 ani şi are şi ea un blog personal, dar nu am să vi-l arăt fiindcă nu este pe nişa de beauty. Fac asta pentru că vreau să o implic mai mult în activităţile mele. Este foarte talentată şi sper să vă placă. Fără alte introduceri.. Luiza preia legătura! ;)

  Salut! Eu sunt Luiza si sunt foarte incantata sa postez pe acest blog, sa fiu sincera cand sora mea mi-a sugerat sa postez pe blogul ei am fost foarte bucuroasa, dar pentru cateva minute am ramas blocata la "Salut!" pentru ca nu as vrea sa o dezamagesc pe ea sau pe voi cu postarile mele. Dar sora mea am zis sa postez cum o fac eu de obicei, si sa fiu sincera. Asa ca, fara alte introduceri as vrea sa va arat o Youtube-arita care sunt destul de sigura ca multe din voi o cunoasteti, in caz ca nu, va lamuresc eu. Numele ei este Miranda Sings si are niste filmulete super tari. Si cum nu am vrut sa postez ceva foarte serios, mai ales pentru ca aceasta rubrica se numeste si asa "Have Fun Sunday!" m-am gandit sa va arat ceva mai la misto.

  Stiu ca pentru multe este greu sa folositi eyeliner-ul, asa ca am sa va arat cel mai simplu tutorial pentru a realiza un cat-eye veritabil.


   Si cum eu urasc iarna, un tutorial de machiaj de primavara, d-ala cu valoare mare.

  Cel mai usor tutorial pentru o impletitura tip cascada.


  Sper ca v-a placut aceasta postare, astept comentariile voastre, voua va este usor sa urmariti tutorialele de pe net?

  Luiza's out! ;)


#chicprofilechallenge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu