vineri, 25 decembrie 2015

Review - Glossy Lip Balm - Sabon



   Îmi plac la nebunie balsamurile de buze şi nu o să mă puteţi opri să scriu despre ele. Nu ştiu când o să le folosesc pe toate, dar nu contează, important e că sunt acolo în colecţia mea şi că le pot admira oricând. De foarte curând am adăugat la colecţie Lip Balm-ul de la Sabon, în varinata Delicate Blush, pentru care îi mulţumesc Alinei Anghel. Balsamul acesta este o mică minune, o să vă spun şi de ce. Ce trebuie să ştiţi e că e foarte bun, din toate puncetele de vedere.




   În primul rând , mor după balsamul acesta pentru că este ambalat extrem de drăguţ. Ca să ne înţelegem, mie îmi plac extrem de mult articolele vintage, articole care par din altă perioadă, de pe vremea bunicii, ştiţi voi ce vreau să zic. Ei bine balsamul acesta, pe lângă faptul că recipientul este din metal, are un design foarte drăguţ. Pentru mine contează foarte mult cum arată un produs, şi cred că toate companiile ar trebui să acorde mare atenţie acestui lucru. Vreau să cumpăr un produs care arată bine, şi mai mult, vreau să folosesc un produs care arată bine. Ori în cazul ăstuia, m-aş holba la el toată ziua, tot aplicându-l. Practic, ăsta e genul de produs de care îţi e dor. Un alt lucru foarte bun legat de ambalaj, este faptul că îţi permite să îl aplici direct pe buze, nu trebuie să ne băgăm mânuţele după produs.



   În al doilea rând, produsul îşi face foarte bine treaba. Încă de la prima utilizare m-am convins de eficienţa lui. Repară, hidratează, catifelează şi protejează foarte bine buzele. Culoarea este un roz pudrat, dar nu se cunoaşte pe buze, cel puţin nu pe ale mele, aşa cum spun ei. Îţi oferă într-adevăr un luciu delicat pe buze, care transmite impresia de buze sănătoase şi îngrijite. Mirosul este demenţial, este dulce şi are o uşoară tentă de fructe de pădure, căpşune. Produsul nu conţine parabeni şi include un amestec de ingrediente naturale.



   Singurul dezavantaj, oarecum, este preţul. Îl găsiţi pe site-ul lor la 45 de lei. Preţul este justificat şi nu prea. Produsul este foarte bun, şi nu v-ar părea rău să daţi banii pe el, pentru că o să vă ajungă luni bune, poate chiar un an. Pe de altă parte, există pe piaţă variante mai ieftine ale actestui tip de produs, care fac o treabă aproape la fel de bună.

    Lăsaţi-mi în comentarii dacă aţi mai încercat produse de la Sabon. De asemenea, care este balsamul vostru de buze preferat? Pupici!

Un comentariu: