sâmbătă, 5 decembrie 2015

Recomnadare film - Flipped



   Servus dragele mele! Azi am o postare mai scurtă pentru voi şi un pic off topic, pentru că am avut o zi plină. La mine weekend-ul e întotdeauna cel mai încărcat şi abia îmi adun puterile să scriu ceva. Dar nu mă las, pentru că v-am promis o postare zilnic.



  Ţineam de mult să vă povestesc despre filmul acesta. Dacă aveţi într-o seara chef să vă uitaţi la un film cu familia ăsta e filmul vostru. O să vă spun cu am dat de el. L-am găsit într-o listă pe IMDB cred, după ce am căutat foarte specific :"filme la care te poţi uita cu sora ta mai mică". Am o surioară mai mică pe care am vrut să o scutesc de scene violente şi indecente, am vrut să mă uit cu ea la un film care să nu fie de animaţie, să nu fie comedie ieftină, să nu fie film făcut în batjocură pentru copii, pe scurt, să îmi placă şi mie. Din acest punct de vedere Flipped mi-a depăşit cu mult aşteptările. Pe lângă faptul că este făcut într-un mod foarte curat, este un film plin de sens, extrem de realist, fără a fi plictisitor. Are un stil cinematografic captivant, cu cadre superbe, practic este o prăjitură pentru ochi, dar nu de aceea atât de dulce de te ustură gâtul de la ea.

   Este un film cu copii potrivit pentru întreaga familie. Are scene amuzante, unele triste, poate chiar tragice, transmite lecţii pline de maturitate. Toate acestea sunt încadrate într-un echilibru perfect. Este clar printre filmele mele preferate, pentru că spune o poveste de dragoste inocentă cu copii, mai realistă şi mai bine construită decât 100 de alte poveşti cu adulţi. O adevărată încântare să te uiţi la acest film. Îl recomand din tot sufletul.

    Dacă vă uitaţi şi nu vă place, aştept să îmi spuneţi în comentarii de ce. Dar mai ales aştept să îmi spuneţi dacă v-a plăcut. Mâne ne întâlnim cu o nouă postare. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu