miercuri, 9 decembrie 2015

Pinspiration - Winter Room Decor



   Nu nu! Este abia ora 23 la mine. Am o oră să termin articolul ăsta, aşa că se pune, ăsta e articolul pe ziua de azi, 09.12,  deşi când va fi gata, va fi probabil 10.12. Asta e, azi a fost o zi aglomerată. Mâine ne citim tot seara pe blog, va fi o zi la fel de aglomerată. Azi însă m-am plimpat un pic pe Pinteres şi m-am hotărât să vă arăt ce am găsit eu în călătoeria mea mai interesant. În pozele următoare veţi vedea câteva idei de decorare a cameriei iarna. Ştiţi voi, cum vine un ou sezon cum vrem să facem ca ce este înăutru să semene cât mai bine cu ce este afaraă. Ei bine aici aveţi câteva idei despre cum să faceţi acest lucru.




   Sper că v-au plăcut sugestiile mele. Voi folosiţi metode DIY pentru avă decora casa? Dacă da aştept să îmi spuneţi în comentarii. Ne vedem maine. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu