marți, 8 decembrie 2015

Review - Clinique High Impact Mascara



   În luna noiembrie am avut ocazia să testez două rimeluri. Unul mi-a plăcut, altul mai puţin. Azi vă povestesc despre cel ce mi-a plăcut, pe care l-am inclus şi în preferatele lunii noiembrie. Trebuie să ştiţi că pentru mine rimelul este unul din produsele de care sunt dependentă. Nu am super gene, aşa că pentru a le face vizibile este imperios necesar să folosesc un rimel bun. Azi vorbim despre cel de la Cinique. 



        Eu am primit varianta travel size al acestui produs, dar sunt sigură că îmi va ajunge destul de mult timp. Cei de la Clinique susţin că acest rimel le va conferi volum nemaipomenit genelor, fără să le încarce, cu o rezistenţă îndelungată. Mie mi-a plăcut şi îmi place mult, dar nu tot timpul.




  O să încep cu ceea ce îmi place. Conferă un volum fabulos genelor fără mult efort. Este rezistent la transfer, alungeşte genele, nu mă ustură ochii de la el. Are o periuţă din peri clasici, deci nu de silicon, de grosime medie. Mie personal nu îmi plac periuţele groase pentru că nu se potrivesc cu forma ochiului meu şi îmi este greu să le folosesc. În schimb, pe cele mai înguste sau medii le pot folosi cu uşurinţă. Obţin un rezultatul dorit chiar şi cu un singur strat. 


    
   Nu îmi placeuneori îmi încarcă genele, lasă bulgăraşi de produs pe gene. Nu tot timpul, dar am păţit să mi se întâmple şi acest lucru. 

   Preţul este în jur de 60-70 de lei din câte am văzut eu online. Personal eu nu l-aş recumpăra, deoarece ştiu alte rimeluri care îmi plac mai mult şi sunt mai ieftine. Asta a fost postarea de azi. Aştept în comentarii părerea voastră despre acest produs. De asemenea, dacă aveţi un rimel preferat aş fi încântată să aflu care este în comentarii. Vă pup!

#chicprofilechallenge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu