marți, 22 decembrie 2015

Review - Loţiune de corp Dove - Go Fresh, Fresh Touch


 

    Salut dragele mele, ştiu că am chiulit şi ieri cu postarea, dar am avut motive întemeiate cu care nu are rost să mă laud pe blog. Oricum plănuiesc mai multe postări vineri şi sâmbătă, aşa că dacă sunteţi curioase, fiţi cu ochii pe blog. Plănuiesc să vă povestesc puţin şi despre ultima comandă Shein... mai vedem.

   Azi vă povestesc despre o loţiune de corp pe care am avut ocazia să o folosesc în ultima vreme. Îmi cam place şi nu prea, în categoria asta se încadrează. O să încep prin a spune că mie îmi plac în general produsele Dove, şi această loţiune îmi place, dar aş fi preferat să o încep vara pentru că atunci s-ar cam potrivi. Este fără îndoială o loţiune de vară.



   Produsul promite hidratare de 24 ore pentru piele normală. Ei bine, iarna nu prea face faţă. Vara însă cred că ar fi foarte potrivită şi că şi-ar face treaba. Conţine extract de castravete şi ceai verde, adică...vară. Formula este foarte uşoară, se absoarbe foarte bine, este foarte fluidă. Are o culoare verzuie. Mirosul este destul de puternic, nu îmi displace, dar m-a surprins. Cu alte cuvinte dacă ai căutat o loţiune care să miroasă a şampon Wash & Go, şi vrei ca toată pielea ta să miroasă aşa, aceasta este loţiune ideală. Nu glumesc, miroase a şampon. Este o aromă foarte proaspătă, uşor mentolată. Formula este uşor răcoritoare, din nou... vară. Aşa că o puteţi pune în wishlist pentru la vară deoarece este foarte potrivită.



    Nu ştiu să vă spun cât costă, oricum are un preţ accesibil ca toate celelalte produse Dove. Eu îl am în variantă de 250 ml. acum nu cred că îl mai găsiţi în ambalajul acesta. Mi se pare că i-au dat hăinuţe noi. Găsiţi aici mai multe detalii. Eu încă nu am găsit loţiunea  de corp care să mă cucerească. Vouă care vă place? Poate mă ajutaţi să o găsesc. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu