luni, 28 decembrie 2015

Beauty News - Colecţia I Am Famous, Melkior


   Bună dragele mele. Ca să vedeţi, oamenii pasionaţi nu işi iau concediu niciodată. Aşa se face că cei de la Melkior au decis să lanseze noua colecţie "I Am Famous", în plin sezon de vacanţă. Sincer nu cred că işi puteau alege un moment mai bun, deoarece în perioada asta căutăm şi ne place spectaculosul, ori colecţia asta se vrea a fi foarte spectaculoasă.



  Toate produsele cuprinse în colecţie le puteţi găsi aici. Eu o să vă spun ce mi-a atras mie atenţia.

   În primul rând, mi se par foarte drăguţe gel eyeliner-urile, în nuanţele Black , Brown şi Prune. În special cea Prune mă interesează.




   Colecţia ne aduce un ruj interesant. Mie mi se pare că este un ruj cuminte, dar are ceva sclipici pe acolo. Sunt curioasă să văd cum arată de fapt pe buze.


   Un lac interesant este Oja Little Stars. Mie mi se pare foarte drăguţă şi îmi place mult şi cum arată în imaginea de prezentare. Cu siguranţă mi-ar plăcea să o adaug în colecţie.

   Nu în ultimul rând, cei de la Melkior ne surprind cu   tatuaje metalice. Mi se pare o idee îndrăzneaţă pentru iarnă, mai ales pentru că iarna nu prea lăsăm piele la vedere, dar este o idee interesantă.


     Vouă ce vă place mai mult din această nouă colecţie? Profitaţi de ultimele zile din decembrie pentru că au transport gratuit şi produsele sunt foarte bune.Vă pup!

 #chicprofilechallenge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu